“Een uurtje ronddwalen waard”

Museo Nacional de Bellas Artes
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 125,00*
Vanaf
Guided Small Group Tour: The Art Museums of Buenos Aires
Geclassificeerd als nr. 7 van 817 dingen om te doen in Buenos Aires
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
7 januari 2016 beoordeeld

Mooi gebouw met een reusachtige hal waarrond diverse kamers met kunstwerken. Beperkte maar gevarieerde collectie. Wij zijn geen kunstkenners maar we hebben ons hier toch een uurtje kunnen amuseren.

31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum is voor iedereen gratis toegankelijk. Let wel even goed op op welke dagen het open is (volgens mij op maandag gesloten). Leuk om werken uit Europa te zien hangen!

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet een heel spectaculair museum er zijn in de wereld veel musea met betere collecties. Het is gratis dus even rondkijken kan altijd.

19 december 2015 beoordeeld

Dit is geweldig. De schilderijen hier zijn uniek. Hier kan je binnenkomen gratis en je kinderen meenemen. Een leuk dagje uit bij slecht weer.

Bekijk meer beoordelingen
11 december 2015 beoordeeld

Een modern museum met een mooie collectie van zowel oude als moderne kunst. Kunst van Europese en Zuid-Amerikaanse kunstenaars. Ook de opstelling en inrichting zijn mooi.

Reizigers die Museo Nacional de Bellas Artes bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In Museo Nacional de Bellas Artes geweest? Deel je ervaringen!