Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel
Hotels in de buurt
US$ 228*
US$ 184*
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
Duque Hotel Boutique & Spa(Buenos Aires)
US$ 140*
US$ 99*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
NH Buenos Aires City(Buenos Aires)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 78*
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel NH Buenos Aires Latino(Buenos Aires)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 101*
US$ 79*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Alvear Palace Hotel(Buenos Aires)
US$ 452*
US$ 350*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Casa Calma Hotel(Buenos Aires)
US$ 154*
US$ 127*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Fierro Hotel Buenos Aires(Buenos Aires)
US$ 168*
US$ 134*
Official Site
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
US$ 596*
US$ 465*
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Alvear Art Hotel(Buenos Aires)
US$ 293*
US$ 161*
Hotwire.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Circus Hostel & Hotel(Buenos Aires)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 46*
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (1.130)
Beoordelingen filteren
1.130 resultaten
Waardering van reizigers
647
357
85
25
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
647
357
85
25
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.130 beoordelingen
15 juni 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk ontvangen. Uitgebreid ontbijt. Personeel was zeer behulpzaam. Bedden fantastisch om te slapen! Fitness heeft het nodige, net als het zwembad dat beiden naast elkaar gelegen zijn. De moeite waard.

  • Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Bart P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florencia T, Guest Experience Manager van The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2016

Beste Bart,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 december 2014 beoordeeld

We werden verwelkomd, maar niet echt als gast. Kregen snel wat uitleg over de plaats van het ontbijt en wegwezen. De receptionist verdween achter een gordijn. We gingen naar de tiende verdieping. De junior suite was netjes, maar niks bijzonders. Plekken in de vloerbedekking, gedateerde inrichting. Badkamer is aan vernieuwing toe, wel schoon.
Van de receptionist hadden we een voucher gekregen voor een welkomstdrankje in de cocktailbar. We bestelden allebei een glas wijn. De kelner was enthousiast en vrolijk. Echter...toen we de voucher overhandigden, had hij duidelijk spijt van de moeite die hij had gedaan om een speciale Sauvignon Blanc op te zoeken. Bovendien was de voucher slechts voor één persoon. Wij dachten nog dat hij een grapje maakte, maar nee het was de keiharde realiteit. Het tweede glas moest afgerekend worden. Deze vertoning hadden wij - waar ook ter wereld - nog niet eerder meegemaakt. Als Platinum-lid verwacht je iets anders en waar wij ook kwamen: de voucher was tot nog toe voor twee personen. Toen ik ernaar vroeg bij de receptie, werd verteld dat slechts één van ons Platinum-lid was en de ander niet. Wat een deceptie. Als ik erop stond, wilde hij het glas wijn wel crediteren.
Hetzelfde gold voor het water. Iedere dag kwam er aan het eind van de middag iemand van de huishouding en die overhandigde dan één flesje water. Ten slotte was maar één van de gasten lid van het loyaltyprogramma. Wat een giller.
Het ontbijt is heel gewoon, zeker geen bijzondere selectie van brood etcetera. Het personeel in het ontbijtrestaurant is niet vriendelijk, spreekt slecht Engels en houdt zich het liefst bezig met converseren met elkaar. Weinig geïnspireerd.
In het businesscenter deed geen van de computers het. Bij navraag kwam er iemand helpen, maar echt van harte ging het allemaal niet.
We vertrokken vroeg, want we hadden een vroege vlucht en verlieten het hotel om tien voor vijf 's ochtends. Toen wij ernaar vroegen, werd er een kop thee met een croissant geserveerd. Wij hadden alles al betaald, maar het bleek niet mogelijk om een overzicht te printen. Ik vermoed dat de receptionist niet begreep wat ik bedoelde. Hij wilde alweer snel achter het gordijn verdwijnen, maar op de valreep kon ik hem nog vragen om een taxi te bellen. Dat deed hij keurig en naar behoren. Snel vergeten dit adres, niet de moeite waard om dit hotel aan te doen.

Kamertip: De junior suite is een heel gewone kamer, niet bovenmatig ruim.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Wilfryslan
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eduardo C, General Manager van The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Brick Hotel Buenos Aires, a member of the MGallery Collection - ex Caesar Park. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At The Brick Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Eduardo Cruz del Río
Managing Director
The Brick Hotel Buenos Aires - a member of the MGallery Collection

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Manager van The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Manager van The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Gerente van The Brick Hotel Buenos Aires - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken