“Voor de vlees fanaat”

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Montserrat
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je echt een kleine halve kilo vlees wilt eten moet je hier zijn. 90% mannen!
De homp vlees, die echt wel van goede kwaliteit is, wordt te dik afgesneden en ligt dan te lang op het vuur. Vlees wordt wat taai, en de goede smaak verdwijnt. Prijs voor het menu relatief hoog vergeleken met de geboden kwaliteit.

Datum van bezoek: november 2017

23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer klantgericht uitermate accuraat en liefdevol! Ondanks vroege tijdstip alles volgeboekt maar er wordt voorgesteld om buiten te eten. Prima te doen met avondtemperatuur van 28 graden! Erg vriendelijke bediening en topservice met heerlijke lomo en lekkere wijn! Nadat we klaar waren helaas wolkbreuk hetgeen vertraging opleverde maar personeel bleef vriendelijk , kortom aanrader ! Reserveren is nodig

Datum van bezoek: december 2016
31 juli 2016 beoordeeld

Super gegeten, eerlijk stuk vlees met goede wijn. Geen toeters en bellen. Proef het vlees. Ik vind dit het beste wat we deze week gehad hebben.

Datum van bezoek: juli 2016
26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig terecht gekomen toen wij tijdens onze wandeling door San Telmo niet verder konden i.v.m. Versperring voor de beveiliging van de Obama familie. We hoorden iemand zeggen hier heb je de beste steaks van Buenos Aires. S avonds hebben wij dit uitgeprobeerd en we hebben inderdaad heerlijk gegeten. Het vlees was heerlijk, de bediening was uitstekend en spreekt Engels. Reserveren is aan te raden.

Datum van bezoek: maart 2016
14 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant in San Telmo waar je lekkere grill gerechten kan eten: zowel de steak als de zalm waren heerlijk. Tip: vooraf reserveren, zit quasi alle avonden overvol...

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Gran Parrilla del Plata bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In Gran Parrilla del Plata geweest? Deel je ervaringen!