“Heerlijk!!”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Palermo
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sla de rij bij andere zaken in Palermo maar gewoon over (45min wachten is niet nodig!) en schuif hier lekker aan. Heerlijk vlees -want voor iets anders kom je hier niet- prettige bediening, goede sfeer. Aanrader!

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep 9pers zonder reservering gaan eten. Prima bediening en heerlijke lomo gegeten met los nog grilled veggi en fritas besteld. 2 glazen wijn en sodawater.
€35 =Peso’s 700 pp.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten (al bestelden we veel te veel bijgerechten - dat is niet nodig met de steaks). Kwaliteit vlees is super en goed gegrilld.
Vriendelijke heren in de bediening en de wijn was soepel.
Bij brood met de smeersels zat ingemaakte knofloof: superlekker.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische kwaliteit vlees!!! We hebben naast onze steak ook de bloedworst geprobeerd en ook die was bijzonder lekker! Absoluut heerlijk gegeten toen!

29 april 2017 beoordeeld

Caldén is niet de goedkoopste, maar er staat wat tegenover: lekker eten in een gezellig decor en met een attente bediening. Je krijgt een groot stuk vlees dat bijzonder lekker smaakt.
Enige minpuntjes vond ik dat men je een "cubierto" aanrekent en dat de ober aan het einde openlijk solliciteerde naar een tip.
Toch zal ik er zeker terug gaan wanneer ik nog eens in Buenos Aires ben.

Reizigers die Calden del Soho bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In Calden del Soho geweest? Deel je ervaringen!