“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
smartline Flamingo
Beoordeeld als nr. 24 van 102 hotels in Oludeniz
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel leuk personeel. Maar.......Wifi.....waardeloos. Dit kan en moet absoluut beter.
Kamer netjes en schoon.
Barpersoneel acteren leuk. Ontbijt prima.Zwembad ook prima. Voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader vanwege de vele en hoge trappen.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
HakanEfesakalli, General Manager van smartline Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Thank you very much for sharing such a great feedback of your recent holiday at Smartline Flamingo Hotel

We are greatful for your fantastic review and very pleased to read that you enjoyed so many aspects of your stay in our lovely hotel.

We sincerey thank you for your highly recommendation and very look forward to welcome you again at Smartline Flamingo Hotel
Best Regards from all of us,

Schrijf een beoordeling

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goed hotel ,schoon en hele mooie tuin en omgeving.mooi zwembad
Personeel aardig en behulpzaam.
Veel Engelsen maar dat was voor ons geen probleem.
Het enige dat wel een probleem was is de wifi die werkte niet in hele complex niet.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

Best Regards from all of us,

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, kleine maar moderne kamers. Goed bed (al kreeg je er niet echt een laken bij) en super douche. Jammer dat er alleen niet echt werd schoongemaakt. Alleen even met een ouderwetse bezem er doorheen en dat was het. Bij aankomst dus ook geen superschone kamer; haren in het putje etc.

Verder mooi groot zwembad en een mooi terras met bar. Goed ontbijt, alhoewel dit wel veel op de Engelse gasten is gericht, aangezien Engelsen hier ook het meest vertegenwoordigd waren.

Wel jammer dat de bar 's avonds al best vroeg dicht was, het was tenslotte vakantieperiode. Daarna was het gelijk helemaal donker. Maar 1 keer in de week 's avonds muziek. In sommige andere hotels is dat elke dag.

Verder gewoon een mooie locatie, veel groen, bloemen, palmen en dichtbij het strand.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner

Dear valued guests,

Thank you for choosing our hotel for your family holday2015!

Your comments are very valuable for us to improve ourselves. It was a great pleasure being your host during your stay and we sincerely hope, that oneday we will see you and your family return to us in the not too distanced future.

Kind regards from all of us,

19 juli 2015 beoordeeld

Dit is een heel prima hotel. We hebben dagelijks ontbijt genomen en iedere avond in het hotel gegeten. Het eten vonden we zeer gevarieerd, een uitstekende combinatie van Turkse en westerse gerechten en iedere keer lekker. Het aanbod van salades en kleine gerechten (mezes) biedt een uitstekende introductie in de Turkse koken. Service aan de gasten in de eetkamer geschiedt onder het toezicht van hoofdober Hasan, die alles tot in de puntjes regelt. Ook receptioniste Banu was zeer vriendelijk en behulpzaam. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personneel maakt dit een plek waar het prettig toeven is en waar ik als gast heel goed heb kunnen genieten en ontspannen. Het hotel beschikt over meerdere diensten, zoals een inhouse kapper die mijn echtgenoot heel goed verzorgde.
Wij waren minder blij met het feit dat er continu muziek werd gespeeld, zowel in dit hotel als in aangrenzenden hotels. 'S avonds werd de volumeknop ophoog gezet. Wellicht zouden andere gasten hierdoor minder gehinderd zijn geweest. We hebben het probleem zelf opgelost door de ramen 'snachts te sluiten waardoor de airco aan moest worden gezet. De muziek werd alleen uitgezet als de mezzuin zijn gebed vanaf het torentje van de moskee uitriep.
De kamer was schoon en zeer goed verzorgd. Het hotel is mooi en ruimtelijk met prachtige beplantingen. De ligging van het hotel (afgezien van de muziek) beviel ons zeer. Vanaf dit hotel is op een loopafstand van 15 minuten wandelen een van de mooiste zwemstranden op aarde te bereiken. Een toppunt van deze vakantie was het zwemmen in het warme en zuivere zeewater. Ook zijn er talrijke fantastische excursies die vanaf dit plek ondernomen kunnen worden. Zo hebben we een boottocht gemaakt langs de ijlanden, hebben we verschillende archeologische sites bezichtigd onder leiding van een vakbekwame Engelssprekende gids, hebben we een modderbad genomen en schildpadden in het wild gezien.

Kamertip: Voor mindervaliden zou ik een kamer adviseren op de begane grond.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
HakanEfesakalli, General Manager van smartline Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2015

Geachte onze gast
Je hebt ons hotel gedaan Dank u, zal ik u bedanken voor uw zeer Voor ons willen onze gasten om gelukkig te zijn is zeer belangrijk stemmen in de bar op de verontschuldiging en we hopen dat het merg met het is begonnen met studies We zullen opnieuw bezoeken

9 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Veel Engelsen, geen problemen. Barprijzen kunnen zich meten met Amsterdam centrum. Slechte WiFi. Ontbijtproducten massakwaliteit. Te zoet, te slecht, eierproducten uit een pakje. We werden persoonlijk gepushed om ter plaatse te dineren/lunchen. Gimmick met papegaaien aan de bar niet aan ons besteed.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
HakanEfesakalli, General Manager van smartline Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2015

Onze lieve gasten

Bedankt voor de reacties die je hebt gemaakt you.Thank We willen je weer te zien

23 mei 2015 beoordeeld

Vandaag zijn we terug in Nederland aangekomen na een week Flamingo hotel in Oludeniz, Turkije. En deze vakantie was echt zo onwijs top, dat ik voor het eerst een recensie ga schrijven.
Vorige week vertrokken we naar Turkije met weinig verwachtingen; we wilden gewoon een week zon, stand, voor weinig, en vliegen vanaf Rotterdam. Dan kan het alleen maar meevallen.

Nu een week later kan ik echt iedereen aanraden om te boeken bij Flamingo hotel in Oludeniz. Wij dachten veel goede vakantieadressen te hebben gehad, maar dit sloeg alles!
Vanaf begin tot het einde zijn wij behandeld als royalty. Het personeel is super aardig en behulpzaam. Onze kamer leek alsof het nieuw was. Alleen aan wat roest bij het doucheputje konden we zien dat wij niet de eerste gasten ooit waren, zo schoon en nieuw zag alles eruit. De badkamer.... Wauw! Een inloopdouche waar je wel met een gezin onder kunt. Genoeg kastruimte, airco, tv met Nederlandse BVN, een minibar met goedkope blikjes en water. Dagelijks nieuwe handdoeken en lakens.
Toen ik op een koudere avond extra dekens vroeg, had ik binnen 5 minuten extra lakens en een deken. Echt heel fijn.
Wij hadden alleen ontbijt genomen, omdat we het liefst steeds ergens anders uiteten gaan. Het ontbijt was in ieder geval zeer smakelijk. Erg uitgebreid en heel divers.
We hebben 2x een behandeling geboekt bij de Palm Spa bij het hotel. Echt een aanrader. In een supermooie hammam spa word je 90 minuten onder handen genomen en je voelt je herboren na die tijd. Aanrader.
Mijn vriend is naar de kapper van het hotel geweest voor een shave. Perfect ook. Voor weinig.
Kortom, het hotel was een super goeie keuze en heeft zeker bijgedragen aan een van onze tofste vakanties ooit!

Kamertip: kamer om het zwembad geeft hele mooie foto's
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
HakanEfesakalli, General Manager van smartline Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2015

Wij danken u hartelijk voor uw reactie , kom je terug .um

18 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, minder kleinschalig dan we dachten. Mooie kamer, wat harde bedden met af en toe gevoel van de vering maar lekker geslapen. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt met lekkere koffie :-). 1 x avondeten genomen, heerlijk potje mals Turks lamsvlees. Voor de wat oudere onder ons: vraag een kamer op de benedenverdieping of 1e etage, geen lift aanwezig. Nadeeltje was de muziek van ' s morgens tot 's avonds, niet alleen van eigen hotel maar ook van omliggende. Ölüdeniz is een puur toeristenplaatsje, sluit ook in zijn geheel buiten het seizoen. Voor cultuur is er genoeg in de mooie omgeving., prima te bereiken met de dolmus. Tip: ga paraglyden, een geweldige relaxte ervaring!

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
HakanEfesakalli, General Manager van smartline Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2014

Wij danken u hartelijk voor uw reactie ederiz.um zie je allemaal opnieuw.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oludeniz bekeken
op 0.1 km afstand
1.576 beoordelingen
op 2.5 km afstand
Ocean Blue High Class Hotel
Prijzen weergeven

In smartline Flamingo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over smartline Flamingo

Adres: Belcegiz Mah. 236 Sok. 6/3, Oludeniz 48300, Turkije (Voorheen Flamingo Hotel)
Locatie: Turkije > Turkse Egeïsche kust > Mugla Provincie > Oludeniz
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 spahotel in Oludeniz
Nr. 27 familiehotel in Oludeniz
Nr. 27 romantisch hotel in Oludeniz
Prijsklasse: € 48 - € 188 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 108
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij smartline Flamingo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Flamingo Hotel Oludeniz
Flamingo Hotel Olu Deniz

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?