Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met een mooi uitzicht! Daarnaast is het eten van hoge kwaliteit!! En speciaal bedankje voor Dilek en Irfan die in het restaurant werken. Kamers zijn netjes, en er wordt elke dag schoongemaakt. Tot volgend jaar:)

Verbleef: september 2018, reisde met familie
OrkaSunlifeHotel, Guest Relations Manager van Orka Sunlife Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2018

Beste Gast,

Dankuwel voor de review! We zijn blij dat u heeft genoten bij Orka Sunlife Hotel!
We vinden uw comfort uiterst belangrijk en zullen altijd ons best doen om de beste service te verlenen.

We zien u graag terug!

Met een gastvrije groet,
Guest Relations
Orka Sunlife Hotel and SPA, Fethiye

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel.Goed eten .goede hamam en goede fijne hotstone massage gehad van als ik haar naam goed heb.Ayu Bilal.een vrouw was zij.minpuntje 's avonds hard geluid van entertainment verder goed hotel.aanrader.met taxi zo naar mooie leuke plaatsje oludeniz.paragliding om te doen daar.gezellig plaatsje.wandel ook bij natuurgebied bij het strand is ook mooi daar.en die lekker een jeepsafari en boottochtje daar.

Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Laat ik positief beginnen. Op zich een mooi hotel. Ligging is mooi, uitzicht ook. Uitzicht vanaf de kamer was troosteloos. We zaten in het één na hoogste gebouw en keken uit op een gang.

Het allerergste waren onze engelse buren. De gehele dag dronken, schreeuwen, met deuren slaan, ruzie maken etc. Of het 6 uur smorgens was of midden in de nacht. Ons dochtertje was gewoon bang, we waren continue wakker en we konden weinig buiten zitten, om er zo min mogelijk van mee te krijgen. Ze waren continue dronken. Ze rookten in hun kamer. Heel vaak de receptie gebeld, dat deden ook andere gasten maar uiteindelijk deden ze niks. Van de gastvrouw van Thomas Cook begreep ik zelfs dat zij aan het hotel had gevraagd of ze ze een officiële waarschuwing moest geven maar Serkan van het personeel had gezegd dat het niet hoefde. Hoe bizar.
De man van dit stel liep kotsend dronken de trap op naar boven onder begeleiding van personeel. Zet ze er gewoon uit! Ik heb huilend van vermoeidheid bij de receptie gestaan na de zoveelste klacht en zoveelste gebroken nacht waar onze dochter huilend naast mn bed stond. Meer dan een lullig sorry kon er niet vanaf.
Bizar, belachelijk, dat wij als gezin ons supernetjes gedragen, fooi geven, gebruik maken van de extra faciliteiten waar we voor betaalden, en dronken asociale mensen dus belangrijker worden gevonden. Het hotel heeft ondanks vele klachten geen enkele stap ondernomen en dat vind ik zo kwalijk.
Ik kwam voor mijn rust, maar heb een week zowat niet geslapen.

Bereid je voor op veel Engelsen die veel drinken, veel eten (onnodig veel opscheppen en laten staan), zeuren dat er geen bacon is e.d.
Mijn enige compliment is dat ik het eten lekker vond en het keukenpersoneel vriendelijk is.

Nog nooit heb ik me zo een nummer gevoeld en zo een slechte service gehad bij zulke klachten.

Zonde zonde. Voor mij dé reden om noooit meer te gaan.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Erg naar ons zin gehad. Hotel is schoon en netjes. Als je wil wordt je kamer elke dag schoongemaakt en opgemaakt. Eten is lekker er is genoeg keuze. Er is ook een chinese en italiaanse restaurant aanwezig a la carte. Personeel is erg vriendelijk. Hotel heeft een goede ligging. Ik vond in de spa het personeel niet erg bekwaam en daarnaast miste ik variatie qua fruit aardbeien druiven etc. Ze hadden elke dag alleen standaard sinaasappels, perzik en watermeloen. Qua bezoekers is het grootste gedeelte brits. Daarnaast een aantal chinezen en andere afkomsten. Al met al een topvakantie

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 oktober 2016

Geweldig hotel met super vriendelijk personeel. We waren hier de laatste week dat het hotel open was voor de wintersluiting. Onze ervaring is dat bij andere hotels je het dan kan doen met de restantjes. Bij Orka Sunlife is dit nooit het geval geweest. Alle is volop te krijgen en van een zeer hoge kwaliteit. Het eten is overigens fantastisch. De bediening is geweldig en iedereen is erg vriendelijk
We zijn super tevreden en komen snel weer terug.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner