“Vriendelijk personeel! ”

Geclassificeerd als nr. 54 van 272 Restaurants in Oludeniz
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant / bar met vriendelijk personeel. Het uitzicht is fantastisch! Vanuit je stoel kijk je zo uit over de zee. De prijzen van het drinken vallen er mee. Het eten is iets duurder als andere plekken op deze locatie. Toiletten zijn schoon.

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste wafels vind je hier bij buzz bar. Je kan er ook terecht voor allerlei andere gerechten.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie koffie. Personeel is vriendelijk. Ik raad het zeker aan voor iedereen die even wil genieten van het uitzicht.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

20of21/7/2016 gegeten,
We hadden een half uur wachttijd ,wat 5 kwartier werd .
Bestelling lied lang op zich wachten zaak was zich al aan het opmaken voor de disco gangers toen we eindelijk eten hadden ,was de muziek erg luid gezet.
We hebben 4 keer gevraagd of het wat zachter kon (oma 78)
En als toppunt was het eten ook nog af geraffeld sorry ik weet niet waarom jullie zo hoog staan

21 juni 2016 beoordeeld

vriendelijk personeel , lekker eten , en niet te vergeten de live webcam zodat je even kunt zwaaien naar degenen die thuis zijjn gebleven ...
Friendly obers en good food , and don't forget to wave in the life webcam...

Reizigers die Buzz Bar bekeken, bekeken ook

Oludeniz, Mugla Provincie

Oludeniz, Mugla Provincie

In Buzz Bar geweest? Deel je ervaringen!