Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel en het eten is goed. Schone kamers en veel variatie in het eten. Het entertainmentgroepje is ook leuk, in het bijzonder Hamit, John, Bella, CJ en Bob. De rest van het personeel van het hotel zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Verder is de omgeving van het hotel erg mooi en hebben ze ook een privé strand. Paragliding en Island hoping zijn zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 week in dit hotel gezeten! Alles was top , van het ontbijt , en tot in de late uurtjes. Mooi zwembad , lekker op het strand , stoelen waren gratis! Personeel deed verschrikkelijk zijn best om het nog mooier te maken. Als je glas half leeg was , stond er al weer eentje klaar. Hammam was heel goed. Kamer werd goed schoongemaakt! De reisleiding, corendon ook top! Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel zeker aan te raden, direct langs de boulevard, eten verrukkelijk en heel veel keus,all inclusive formule dus heel de dag door wordt je bedient. Vriendelijk personeel wifi alleen bij de receptie

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is GEWELDIG! Het personeel doet alles voor je en je word echt in de watten gelegd. Erg vriendelijk ook, komen regelmatig een praatje maken. Het eten is hier heerlijk en ook vers en genoeg variatie. Er is genoeg entertainment en genoeg te doen! Wifi verbinding is wat minder goed, de kamers zijn niet groot maar groot genoeg. Ze worden goed schoongemaakt iedere dag en de vieze handdoeken worden netjes vervangen door schone. De omgeving is adembenemend en schoon. Ook in het dorp is genoeg te doen. Het is wel erg toeristisch. Wij komen zeker een keer terug naar dit hotel!

Datum van verblijf: juni 2016
ClubBelcekizBeach, Guest Relations Manager van Club Belcekiz Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2016

Beste gast,

Bedanken voor de goede beoordeling van ons hotel vindt !
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en hopen dat je weer te zien zeer binnenkort.

Beste wensen,

Belcekız Beach Hotel

Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel Top service personeel is erg behulpzaam en vriendelijk eten is zeer goed iedere avond zeer uitgebreide keus aan eten bediening bar/restaurant is heel goed
Nog nooit zo,n goed all incl formule mee gemaakt schoonmaak zeer goed

Datum van verblijf: mei 2016
ClubBelcekizBeach, Guest Relations Manager van Club Belcekiz Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2016

Beste gast,

Bedanken voor de goede beoordeling van ons hotel vindt!

Beste wensen,

Belcekız Beach Hotel