Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Sinds het All incl is gaat dit hotel achteruit. Jammer, want het is een prachtig hotel. De ligging uniek. Het eten is top, kamers zeer schoon. Personeel werkt hard.
Het personeel in het restaurant is zeer gefocust op het snel weghalen van de bordjes ook al zit je nog te eten. Zeer irritant. Met baby’s is het verstandig om je kamer te upgraden en vraag naar een kamer die laag ligt anders loop je te zeulen op hele steile trappen met je buggy.
Ben er nu 9x geweest maar ik denk dat dit de laatste x was helaas . Dit komt doordat het All incl is en de service verdwenen. Het is een resort maar het is heel lawaaierig geworden. Nogmaals jammer.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Echt een heerlijke vakantie gehad. 1 van de mooiste resorts waar ik tot nu toe geweest ben. Het ligt geweldig tussen de heuvels en overal waar je kijkt is het groen.

3 heerlijke zwembaden waar, als je een beetje op tijd bent, altijd voldoende plaats is. Het personeel is heel aardig en altijd in voor een praatje. Alleen het eten werd na de 1e week wat eentonig. Ze gebruiken veel dezelfde kruiden waar mijn maag niet helemaal tegen kon. Maar als je niet voor all inclusive gaat, heb je in de nabij gelegen dorpen oludeniz en hisaronu heel veel gezellige restaurants waar je ook heerlijk kan eten.

Kortom, een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 september 2017

Montana pine hebben we 4 jaar geleden ook al bezocht, toen was het nog half-pension.
We gingen op aanraden van familie die al vele malen eerder geweest waren.
Als je echt tot rust wilt komen is dit de plek die je moet boeken. Hoewel het eten 4 jaar geleden uitgebreider was, is alles wel vers en lekker, ook al is de keuze beperkter.
Een aantal aanraders in het hotel:
De Montana Boat trip. Het is duurder dan een boot trip die je elders boekt, maar dat is dan ook zijn geld dubbel en dwars waard. De verzorging aan boord, de kleine details maken de tocht onvergetelijk, en je gaat met een kleine groep dus er is ruimte voor iedereen. Boek dus niet een goedkopere trip, maar geniet van de luxe.

De spa is heel goed, beter dan de meeste spa's waar ik in Turkije geweest ben, en in tegenstelling tot de meeste spa's die bij een hotel zitten is dit geen tourist trap.
Je betaald zeer schappelijke prijzen voor echt heerlijke verwennerij en ontspanning.

Laatste tip: De hotel fotograaf. Als je met je Familie of je geliefde bent, laat je door hem fotograferen. Ik ben een kniesoor als het op fotografie aankomt, maar deze man verstaat zijn vak en de prijs (vooral in vergelijk met Nederlandse "fotografen" is belachelijk laag.

Kamertip: Alle kamers zijn goed, maar liggen op een berg (klimmen) Als je slecht ter been bent geef dat dan na boeking door aan het hotel.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Lekker, heerlijk gewoon heen gaan dan kun je het zelf ervaren. Kom er al voor de 5e keer. Wat wil een mens nog meer. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het is was steil. Heerlijk genieten van uitzichten. Ga over 4 weken weer

Kamertip: Alle kamers zijn geweldig
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 mei 2017

Wij hebben hier een heerlijke huwelijksreis gehad. Toen we aankwamen hadden ze speciaal voor ons de kamer geüpgraded en en prachtige bos bloemen geregeld.
De kamer was mooi en lekker ruim, de bedden lagen ook echt goed. Het eten is prima geregeld door middel van een lopend buffet met voor ieder wat lekkers. Ze willen alles maar al te graag voor je doen, en maken het iedereen naar hun zin.
Elke avond is er onder het genot van een drankje een band, dans of entertainment groep, erg leuk geregeld!
We hebben er veel lol met de obers gehad, in het bijzonder Murat, Fanouk en Fukan!
Een echte aanrader voor jong en oud!!

Kamertip: Zicht op zwembad, en bovenste verdieping dan heb je sowieso een prachtig uitzicht!
Datum van verblijf: mei 2017
MPR-Turkey, Owner van Montana Pine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2017

Dear Guest,
We thank you for your very nice comments for your recent stay.
We also congratulate you for your honeymoon and are grateful for choosing our hotel for this special holiday.
We are really happy to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and appreciate your kind feedback regarding the room, the entertainment, the staff and then food.
Our staff & management would love to see you & other friends & family in our hotel for your future wedding anniversaries and appreciate your comments which are a driving force for the beginning of the 2017 season.
Kind regards.
C. Ertunga