Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Begin november één week verbleven in het hotel, samen met mijn vrouw en baby (8m).
++ Het hotel is proper en aangenaam, op het eerste zicht heel groot en je verwacht een massa volk, maar dit valt zeer goed mee.
+++ Kamer met zeezicht was ruim en een grote badkamer, plaats genoeg om al je spullen in op te bergen.
+ Het eten was lekker maar niet veel afwisseling, veel buffetstanden en toch altijd wel iets te vinden.
+++ Speciaal voor de kinderen een kids corner, zeker een aanrader voor een baby, potjesvoeding, gestoomde groenten / vis / vlees om zelf te mixen. Genoeg kinderstoelen ook aanwezig.
Hotel is zeker kindvriendelijk.
- staat niet in de boeken vermeld maar gezien de temperatuur 22gr gemiddeld is, is het water van de buitenzwembaden zeer koud en onmogelijk om in te zwemmen. Gelukkig waren er twee verwarmde binnenzwembaden.
- vervoer luchthaven naar hotel duurt toch wel een uurtje.
- op zaterdag is het markt in Belek, de verkopers zijn zeer opdringerig en zelfs agressief.
- vanaf 1/11 begonnen ze herstellingen uit te voeren en dit zorgde voor de nodige overlast.

Totaal: ++ prijs / kwaliteit zeker een aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 2 september 2017

Met gezin van 2 volwassenen en 1 kind 10 jaar oud. Opnieuw met grote verwachtingen vertrokken naar dit top-hotel en al vanaf de receptie werden die ingevuld. De man achter de receptie was gewoon op de hoogte van ons 5e bezoek en liet weten dat ze daarvoor een "special room" aan het opkuisen waren voor ons. Een kamer op het 5e verdiep om het uitzicht nog mooier te maken van het 6 meter breed balkon. Super Service toch !!. Ons verblijf was een groot genot van wat Susesi te bieden heeft, heel lekker eten,top accommodatie,mooie tuin en heel kindvriendelijk.Er waren dit jaar inderdaad heel wat jonge mensen in de bediening aanwezig maar deze werden perfect begeleid door de TOP barman Evren Sonmez en zijn collega's Cihan,Gokhan en Gurbuz....SUPERKLASSE !! Ook zeker nog een attentie voor de Manager Cihan en zijn lieftallige assistente Vildan die maakt dat we iedere keer opnieuw verlangen om te mogen terugkeren naar dit paradijs op aarde. TOPHOTEL ***** wij komen zeker nog terug .

Beoordeeld op 31 augustus 2017

voor de tweede maal susesi voor ons.wie hier niet de beste vakantie heeft prijs kwaliteit zal dit ook nergens anders vinden.wij vonden alles top.zeker evren sonmez een topbarman die je met een lach en een vriendelijke babbel alles geeft wat je wenst en nog meer,als hij aan de bar staat trekt hij ook het niveau van iedereen rond hem omhoog.wij gaan zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Dit zal waarschijnlijk ons laatste bezoek geweest zijn aan Susesi want de standaard is behoorlijk naar beneden. Het hotel is dringend aan renovatie toe en hoewel het all-inclusive aanbod nog steeds van toepassing is is het niet meer zoals in voorgaande jaren.Van showcooking in het restaurant is geen sprake meer tenzij elke avond dezelfde spaghettistand. De hotdogs, wafels en pannenkoeken die elke dag werden aangeboden voor de kinderen zijn gewoon geschrapt. Van de levendige miniclub, waar de kinderen toe uitgenodigd werden door Disneyfiguren, Gummibears etc. is weinig meer over. De laatste jaren is het steeds hetzelfde programma en geen enkele verrassing meer. Dit jaar voor de 2de maal dezelfde 10 min. durende papegaaishow. Het entertainment ' avonds is nog steeds zeer goed maar dit was het eerste jaar dat het iedere week praktisch hetzelfde programma was. Het grootste deel van het bedienend personeel is nu zeer jong, onervaren en begrijpt enkel maar Turks.(meerdere malen kregen wij iets anders voorgeschoteld dan wij besteld hadden). Gelukkig kan men nog rekenen op een aantal ervaren personeelsleden die het de klanten zo goed mogelijk naar de zin willen maken.
De zeer goede en uiterstvriendelijke barman Evren, de kelners Nihat en Mehmet en nog een aantal anderen. Susesi is zijn 5 sterren niet meer waard of er zullen grondige aanpassingen moeten gebeuren.

Kamertip: De swim up kamers zijn heel rustig
Beoordeeld op 26 juli 2017

Wij waren reeds in september 2014 in susesi hotel.
Waren dus vertrokken met hoge verwachtingen omdat we wisten dat het toen zeer goed was.
Jammer genoeg op 3 jaar tijd zeer veel veranderd qua hygiene vriendelijkheid eten.
De accomodatie niks op te zeggen mooie zwembadden prachtig aangelegde tuin maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Kamers verouderd kuisen was ook niet top.
Eten was ok maar de netheid van de restaurant was niet top.
Ook qua vriendelijkheid kon het veel beter!
Jetair geeft het hotel 9,3 maar nu 8 is meer dan voldoende.
Hotel is dringend aan renovatie toe.

Kamertip: Best kamer boeken met uitzicht op zwembaden of restaurant best zo hoog mogelijk dan heb je een mooi zicht
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie