Beoordeling van Happyland Villa-BELEK

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Opgelicht”
Beoordeeld op 22 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Deze accommodatie geboekt en betaald via Tripadvisor. Eenmaal aangekomen bij de locatie werd ons door ene Haci K verteld dat hij geen zaken (meer) doet met tripadvisor en dat hij onze boeking en de betaling niet heeft ontvangen. Dit is toch heel erg raar? Ik heb direct contact gezocht met Tripadvisor, welke vervolgens contact heeft gezocht met Haci K. Ik ben terug gebeld door Tripadvisor dat deze accommodatie aan iemand anders is verhuurt. Haci K doet toch wel zaken met Tripadvisor? Hoe en wat heb ik er niet naar gevraagd, ik voelde mij op dat moment heel erg misleid cq opgelicht. Absoluut onbetrouwbaar! Dat Tripadvisor met zulke mensen zaken doen is echt ongelofelijk. Het volledige bedrag is wel door tripadvisor teruggestort op mijn rekening.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 aug 2018
hello ;
haci K . is not working for our company so ı do not know why you writte under our properties

best regards
ayhan karaağaç

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Belek

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren