27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk groot en zeer schoon resort
Kamers zijn gedateerd maar wel super schoon. Minpuntje was dat er slechts 2 stopcontacten waren ( hebben altijd 3 delige stopcontact mee) en minpunt was dat het wifibereik slecht was. Maar we zijn vol lof over resort en de vele restaurantjes zijn prima. Overal gezellige hoekjes. Veel ruimte op het resort. Elke dag schone zwem/strandhanddoeken
Er was ook een pier boven het water bij het strand. Heerlijke ligbedden
Mooi schoon strand. Personeel was overal vriendelijk. Zeker aan te raden

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
SERAP G, Guest Relations Manager van Limak Arcadia Golf & Sport Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Annekesc,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Tripadvisor en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ons vijfde keer in Limak Arcadia, en elk jaar hebben wij het super. Eten is in veel soorten en heerlijk. Elke avond is het gezellig bij de lykia bar. Dilek spreekt Nederlands en is zeer vriendelijk, zij staat altijd klaar voor u. Van het animatie Mehmet, Toto zijn super. Ik raad het zeker aan ❤️

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste nina95terburg,

Super bedankt voor uw beoordeling en we zien u graag terug in Limak Arcadia!

Met zonnige groet,

26 mei 2018 beoordeeld

Voor de 11 de keer in Limak Arcadia. Dat zegt genoeg denk ik. Een "warm" hotel, waar men zijn gasten een top vakantie biedt. Verwacht geen "groots" aanzicht van glas, wit marmer, maar de unieke architectuur maakt het geheel bijzonder. Het Hotel is schoon, lekker, gevarieerd en verzorgd eten. Aardig behulpzaam personeel. Iedereen van hoog tot laag wil het hun gasten naar de zin maken. Vergeet het zeer enthousiaste animatie team niet. Weliswaar veel nieuwe gezichten, maar de geroutineerde kern heeft ze al fantastisch opgeleid. Een echte aanrader in alle opzichten. Gunstige liggen t.o.v. het vliegveld, 10 minuten lopen naar het centrum van Belek, waar op zaterdag markt is en een mooie groene omgeving. Wij hebben weer genoten. Wij hebben afscheid genomen met de woorden TOT OKTOBER! En wij hebben inmiddels al weer geboekt!!!!!

Kamertip: Geen tip. Wat ben je op je kamer??
Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste _treesvanmullem,

Wij willen u vriendelijke bedanken voor uw mooie en beoordeling op Tripadvisor.
Wij vinden het zeer fijn om te horen, dat u als stamgast, genoten heeft van u vakantie.

Tot ziens in Oktober!

19 mei 2018 beoordeeld

Geweldig genoten.
Prachtige shows.
Heerlijk eten.
Mooie kamers.
Op loopafstand van het centrum.
Super enthousiast animatieteam met toto en mambo.
Lekker beachvolleybal.
Super vakantie gehad.
Mooie tuinen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
SERAP G, Guest Relations Manager van Limak Arcadia Golf & Sport Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste sylvia142016,

Tot ziens bij de volgende vakantie!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig resort! Elke dag weer heerlijk eten en drinken. Verder is er elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat animatie voor jong en oud. Voetbal, waterpolo, darten, bingo etc. Het animatie team is enthousiast en zeer vriendelijk.
De kamers worden elke dag schoon gemaakt en het hele park ziet er schoon en netjes uit. Kortom een super adres voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
SERAP G, Guest Relations Manager van Limak Arcadia Golf & Sport Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste beppie H,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!
Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.