12 oktober 2016 beoordeeld

In september hebben we hier 12 fijne dagen gehad.
Prima hotel gelegen in schitterde tuinen.
De kamers in de bungalows zijn qua inrichting iets verouderd, maar ruim.
Personeel overal zeer vriendelijk.
Eten is heel goed, veel variatie en perfect verzorgd.
Personeel in restaurant en beachbar worden aangestuurd door de zeer professionele, vriendelijke en uiterst klantgerichte manager Serkan.
Bediening/verzorging van de gasten verloopt hierdoor optimaal.
Onze complimenten en dank hiervoor!
Familie Pascha , Kylie en Demi.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Letoonia R, Guest Relations Manager van Letoonia Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for giving us the opportunity to make your stay a comfortable one at SENTIDO Letoonia Golf Resort.
We are so happy to read that you find our hotel good ..

SENTIDO Letoonia team works very hard to deliver personal and memorable experiences to each guest and take great delight in seeing guests enjoy their time with us.

We all look forward to having another opportunity to welcome you in not too distant future.

Sincerely,
Guest Relations Manager

23 juli 2016 beoordeeld

Samen met mijn dochter van 6 een weekje naar Letoonia in Belek geweest. Afgelopen mei waren we in Letoonia hotel in Fethiye, dat was zeer goed bevallen. Belek kan hier echter niet aan tippen. Kamer was prima. En room service ook goed voor als je vroeg moet opstaan voor de terug vlucht. Ook de shows en het animatieteam, waren erg leuk/goed (zijn hetzelfde als in Letoonia, Fethiye).

Nadeel: Naast de vele goede en vriendelijke personeelsleden lopen er ook een flink aantal de kantjes er af en zijn ronduit ongemanierd. Ze laten je wachten, blijven kletsen met andere personeelsleden, vaak moet je zelf je tafel dekken als je niet als eerste bij het ontbijt of diner bent (bestek bij elkaar zoeken, tafels niet opgeruimd). Daarnaast is het eten in het hoofd restaurant alhoewel veelvuldig, van weinig smaak, weinig keuze voor kinderen naast de patat en pasta. Maar al met al (afgezien van met name de frustratie van slecht personeel, maar op 1 hand te tellen) toch kunnen genieten omdat een kind nu eenmaal voldoende heeft aan een zwembad en andere kinderen om zich heen :)

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Letoonia R, Guest Relations Manager van Letoonia Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Merhaba dear Robert,

We would like to thank you for your review. We are very happy that you liked our shows and found our animation team good. Your words are very important for us to improve our service Quality. Your complaint about staff and service at the restaurant has been forwarded to the Food & Beverage Manager to take the necessary actions. If you would give us another chance, we will do our best at your next visit. We hope to welcome you soon again.

Best Regards

24 april 2015 beoordeeld

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel die alles uit je handen willen nemen.
wij waren daar midden april, nog voor de eerste golf russen......
Het uitgestrekte zwembad met al z'n ligbedden en de zon en ligbedden aan de lagune en het strand bieden echter meer dan voldoende keuzes om of de rust of de drukte op te zoeken.
De bungalowkamer was riant en lag in een bijzonder fraai aangelegde binnentuin.
Het eten was perfect en in ruime keus aanwezig!
Kortom een aanrader om een weekje helemaal tot rust te komen.
er is ook een compleet animatie team aanwezig en elke avond is er entertainment dus gedurende de zomermaanden is er voldoende te doen voor de kinderen. Ben je op zoek naar rust zou ik zeggen om daar alleen buiten het seizoen naar toe te gaan.

Kamertip: Bungalow kamers liggen in een mooie tuin, de kamers in het hoofdgebouw hebben aan de tuin/ zee kant een waanzinnig uitzicht op zee.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
LetooniaLife, Guest Relations Manager van Letoonia Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2015

Beste gast,

12 mei 2014 beoordeeld

Alles erop en eraan
Goed animatie team
alles proper en netjes.
Zowel rustiger gedeelte (aan zee) als het meer levendige aan de zwembaden.
Lekker eten, cocktails zoals te verwachten, is ok maar is niet het originele
Vriendelijk personeel
De kamer was zeer ruim.
Wij waren in het hoofdgebouw. Let op aan welke zijde, indien je rustig wil zitten niet met uitzicht op het zwembad dan of anderzijds de vroege tennissers kunnen je wel wakker maken

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
LetooniaLife, Guest Relations Manager van Letoonia Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2014

Cher Beck,
Merci beaucoup pour votre comentaire. Nous esperons vous voir une autre fois a Letoonia.
Avec nos meilleures salutations
Gamze Tekşen

18 januari 2013 beoordeeld

We, dat zijn 11 mensen van 58jaar tot 82 jaar, hebben een mooie vakantie gehad.
Periode : begin oktober 2012 met heel mooi weer.
De kamers, iet wat veroudert, maar wel heel gezellig.
Personeel was heel vriendelijk, zowel aan de receptie, als in het restaurant of aan de bar.
Het eten was naar verhouding niet slecht.
In ieder geval was iedereen tevreden.

Kamertip: we hadden kamers in deel E tussen 2 zwembaden en toch heel rustig
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden
LetooniaLife, Guest Relations Manager van Letoonia Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2013

Dear Valued Guest,
We would like to thank you for your kind review about Letoonia Golf Resort. We will be very happy to welcome you again in Letoonia Resorts.
Kind Regards
Gamze Tekşen