8 januari 2018 beoordeeld

In juni 2014 zijn mijn partner en ik 10 dagen in dit resort geweest. Wij hebben een heerlijke tijd gehad!

We hadden eerst wat opstartproblemen. Wij kregen een kamer zonder balkon toegewezen, terwijl wij bewust hadden gekozen voor een kamer met balkon. Hiervoor hadden wij ook extra betaald. Wij hebben hiervan een melding gemaakt, maar op dat moment was de manager niet aanwezig. Wij moesten dus 2 nachten slapen in een andere kamer. Op zich is dit geen ramp, want wij zijn de moeilijkste niet, maar.. In onze badkamer hing de douchekop op ongeveer 1.60m hoogte. Ik ben net iets groter waardoor douchen voor mij nog wel goed lukte, maar mijn partner is 1.86m dus dat was geen pretje. Wel een grappig gezicht, maar niet ideaal. Uiteindelijk kregen wij een geweldige grote kamer, waardoor we de eerste 2 nachten al snel waren vergeten. Het was dus goed opgelost!

Het hotel is groot en erg netjes. Het grote zwembad is echt prachtig! Je hoeft geen handdoeken te leggen om een goed plekje bij het zwembad te hebben. Er is altijd een leuk plekje vrij.

Het eten in het restaurant is ook heerlijk. Er is genoeg variatie en het eten is nooit koud. Wij vonden het heerlijk!

Wel is het hotelpersoneel erg gefocust op de Duitse gasten. Niets ten nadele van de Duitse gasten hoor, want zij waren super vriendelijk.

Al met al, zeker een aanrader. Mijn ouders zijn hier in 2015 geweest en zij vonden het ook geweldig!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
28 september 2017 beoordeeld

Ik vond dit hotel niet echt sensimar waardig. dit tot tegenstelling van sensimar in Side
kamers erg gehorig. veel omgevingsgeluiden s'avond van animatie van naast gelegen hotel. harde muziek. word duidelijk weinig rekening gehouden met omringende hotels. kamers worden redelijk schoongemaakt.harde bedden maar vraag aan de receptie een topper. Eten is goed warm en genoeg variatie. pluspunten zijn het grote zwembad en genoeg bedden . strand is redelijk .geen echt zandstrand.
personeel bij de receptie is niet echt vriendelijk. bij het uitchecken werd niet eens gevraagd hoe je verblijf was, erg nors.
personeel in resaurant zijn erg behulpzaam. lopen continu langs of ze iets te drinken voor je kunnen halen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tweetal 'first-time- momenten': Turkije en Adults only.
Zeer goed bevallen: fijn hotel, met vriendelijk personeel, mooi strand, goed eten, mooi zwembad en andere faciliteiten en vooral rust qua geluid.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met z'n tweeën een weekje genieten. Erg mooie accommodatie. Schoon en zeer netjes. Geen kinderen 18+. Wel redelijk rustig omdat er weinig gasten waren. Personeel is super vriendelijk. Het eten echt fantastisch. De bedden zijn wat aan de harde kant, maar na het melden bij de receptie werd er gelijk een topdek matras geregeld. Ik wil hier graag nog een keertje heen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Voor de 5 de keer in dit hotel bij binnenkomst werden we door diverse personeelsleden herkend en omarmd ,het was weer thuiskomen Eten prima , kamers schoon Deze keer was het erg rustig omdat toeristen wegblijven jammer voor het personeel die doen zo hun best . Als het kan gaan we in october weer

Kamertip: Zij zeezicht is super
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner