Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit jaar gingen we met de dochter en de kleinkinderen. Kinderen zijn hier koning een echt paradijs. Weer een verlof met een goude randje. Elk jaar wordt hier stevig geinvesteerd in vernieuwing nieuwe restaurants vernieuwde kamers. Het beste hotel in Turkije.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is de absolute top in Turkije. Alles, maar dan ook ALLES, is tot in de puntjes verzorgd. Twee persoonlijke assistentes staat altijd klaar om vragen te beantwoorden (via Whats App). Kamerverzorging, 2 x per dag. Bediening in de vele restaurants en bars is boven alle verwachtingen...tot en met de CIP-service in de luchthaven.

Maar vooral...de bediening van de
rollerskate service was super!
Iedere dag waren ze even vriendelijk en altijd met een lach en een praatje.
We hebben geen enkel moment dorst geleden. Drank, fruit,ijs, alles kon je vragen en binnen de paar minuten brachten ze het. Dikke duim voor Hatice, Ümran en Gulsum.

Wij boeken nooit 2 x hetzelfde hotel, maar hier komen we zeker nog terug. Dit is gewoon de MAXX

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 17 maart 2018

Dat wij FAN zijn van dit hotel kunnen wij niet meer ontkennen, net terug van onze 15° keer Maxx. Dit is iedere keer opnieuw thuiskomen,het begint al bij de ontvangst waar je als gast rustig de tijd krijgt om de nodige formulieren in te vullen terwijl je mag proeven van een glaasje en een verse aardbei. Onze persoonlijke assistenten Slava en Ekaterina verwelkomen ons.
De kamers zijn ruim, badkamers hebben alle comfort, minibar wordt dagelijks aangevuld met wijn,bier,water en frisdrank.
De zeer verzorgde en lekkere maaltijden kun je gebruiken in de verschillende restaurants oa. buffet, Italiaans, vis, Turks, 24 Azur(dit restaurant is 24/24u open).
Er wordt wel een extra bijdrage gevraagd voor het Oosters-en steakrestaurant.
In de Melange(patisserie) en chocolade-bar genieten van onze Brusselse wafels en Belgische Callebaut chocolade. Overal in het hotel bevinden er zich bars waar je kunt genieten van alle soorten drankjes, zoveel je maar wilt.
Een dagje minder goed weer, aanbod genoeg in spacentrum of in het game-center eens lekker bowlen, nog zin in iets anders dan is er nog de cinema. Aan het zwembad, in de tuin of op het strand, overal zijn er voldoende handdoeken ter beschikking.
De bediening aan het zwembad loopt op wieltjes(op skates), lang moet je niet wachten.
Voortdurend blijven ze vernieuwen. Nieuwe producten in de badkamer, het buffetrestaurant volledig vernieuwd, nieuwe locaties van de themarestaurants waardoor je zowel bij goed of slecht weer de fantastische avondshows kunt volgen. Nieuwe gerechten uit andere werelddelen en er is nog zoveel meer.
Mede dankzij het zeer vriendelijk en bekwaam personeel is een verblijf in de Maxx puur genieten van begin tot einde.

Wij zijn zo FAN, dit is echt TOP
Marc en Veerle

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Schitterend hotel die je al van de eerste minuut bij betreding een warm welkom gevoel heeft. Prachtige buffetten , zelfs een Italiaans en Chinese keuken aanwezig die iedereen tevreden stelt. Bij de dranken zijn ook buitenlandse likeuren inclusief. Enorm grote luxekamers van ongeveer 80 m2. Met jacuzzi bad .
Buiten is er een verwarmd zwembad gevuld met zeewater . Je waant je ook gedeeltelijk op de Caraïben .
De bediening is perfect , zeer gastvrij en ik vond dat ook niet een storende zender aanwezig . De andere zwem baden buiten werden klaar gezet voor de aankomende zomer.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 27 februari 2018 via mobiele applicatie

Top hotel MaxxRoyal.
Pure verwennerij, van begin tot vertrek.Vip behandeling op het viegveld helmaal top.Persoonlijke assistent Selda geweldig.Na mijn 12 de bezoek nog steeds heel enthousiast.Bijzondere ervaring in de nieuwe reataurants vis en italiaans. Steeds weer in ,om iets bijzonders te verzinnen,alles nog aangenamer te maken.Super vriendelijke Tamer Balta en Esat Demir en de hele bediening,dank jullie het was geweldig.En zeker tot ziens.
Jeanne Bremen ,vrienden en familie

Datum van verblijf: februari 2018