Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi luxe hotel en daar is ook alles mee gezegd. Het eten zit geen variatie in en er word alleen maar hetzelfde geserveerd KIP. Wij komen al jaren in Turkije en zijn onderhand in alle hotels in lara geweest de beste vonden wij delphin imperial. Granada luxury is een mooi hotel maar te groot voor kleine kinderen ook te over the top. Het kinderbad staat voortdurend aan waardoor het wel heel onrustig word en de dichtsbijzinde speeltuintje die je op de foto ziet is echt ver lopen. Je hebt dit hotel pas na 3 dagen een beetje door waar je kamer zit en veel mensen hadden hier last van. Ook het centrum zit niet op loopafstand. Er zit een bazaar tegen over het hotel die vooral duur is en saai. Voor ons niet nog een keer. Ik was er in een rustige periode en daardoor wel snel drinken als je bij de bar stond. Heel veel personeel spreekt geen Engels alleen selim van de bar spreekt aardig Engels en is ontzettend aardig geweest voor ons.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü van Granada Luxury Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Dear Guest,
First of all thank you for your kindly interesting as Granada Family.
Your opinions and proposition are very important for us so that we can give you a better service. We are so sorry for the misunderstandings what you have experienced in our Hotel.
We hope to see you again, as soon as possible, for give us a chance for a compensation. Thank you so much for your kindly understanding and we wish you a nice Day.
Kindly Regards,

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Mensen die hier klagen, kunnen beter thuis blijven, ik ben er op dit moment met mijn gezin en we kijken onze ogen uit, hoe goed alles geregeld is, er is ook geen koud eten, zoals sommige het aangeven hier, mooie zwembaden, leuke animatie voor de kinderen, nee het is niet Nederlands maar dat komt omdat er maar 5% van de vakantie gangers Nederlands is. En als je dat perse wil dan moet je naar de Costa Brava. Samengevat een perfecte vakantie voor een lekker lux weekje te genieten met je partner en kinderen ( van mij zijn 12 en 14 )

Groeten
El Mehdaoui

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü van Granada Luxury Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Dear El Mehdaoui,

We just want to tell you THANK YOU VERY MUCH !
Hope to see you again and please visit my Guest Relation office if you came again to Granada Belek.

Best Regards.

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Inmiddels voor de tweede keer dit resort bezocht. Vorig jaar oktober 2017 had het nog wat kinderziektes. Zo was er bijv. weinig tot geen animatie. Inmiddels absoluut een topper onder de resorts. Het eten is geweldig. Vers, afwisselend en warm. Toetjes zijn super! Drankjes zijn heerlijk. Allemaal a- kwaliteit drank( ook de cocktails!) animatie is fantastisch. Spectaculaire shows en party’s na 22u. Architectuur ten top, zeer zeer luxe, overal gezellige zitjes, verwarmde zwembaden, ontzettend veel speelplezier voor de kinderen. Van Lunapark, fitness, speelruimtes, aangelegde stranden met golfslagbad, immens glijbanen park, darten etc. Alles is aanwezig. Immens groot hotel en toch heel intiem. Chapeau voor het animatie team en de barman bij de grote bar aan het grote zwembad. Overtreffend!

Veel Nederlanders en Russen( zeer net) ons dochtertje had direct vriendinnetjes.

Aanrader: Spa & Welness Centre hammam en massage en de Jeepsafari.

Klein minpunt: de bedden zijn maar 1,40m breed voor twee volwassenen.

We gaan snel weer terug! We love u Granada!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü van Granada Luxury Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear Guest mei2017sheron,

First of all thank you for your kindly interest about Granada Family.
Your comments and opinions are very important for us. Thanks a lot, for taking the time to commentary our Hotel.
We would like to welcome you again, as soon as possible in our Hotel and we wish you a wonderful day.

Kindly Regards

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie faciliteiten. Super grote zwembadenveel glijbanen. Entertainment van hoog nivo.
Eten eenvoudig en veel hetzelfde te weinig afwisseling. Dranken van wisselende kwaliteit met name koffie en cocktails.
Personeel niet erg behulpzaam en verwacht ook geen service met een glimlach.

Wij maken de volgende keer een andere keuze.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GranadaLuxuryHotels, Konuk İlişkileri Müdürü van Granada Luxury Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Dear Joris,

Thanks for your advices and feedback. We will be better on the next time.

Best Regards.

Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Het was een top hotel en voornamelijk de animatie team was geweldig erg vriendelijk en erg leuk met de kinderen.Met namen Tarik was erg lief voor de kind en top programma goede shows.Er is volop aanbod voor de kinderen enige min punt je moet betalen voor de kermis en het eten had meer gevarieerd mogen zijn. En de mensen achter de bar mogen de kinderen ook een buurt geven als ze wat te drinken willen

Verbleef: mei 2018
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü van Granada Luxury Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Dear Zakaria D,

First of all thank you for your kindly interest about Granada Family.

Kindly Regards