“Prijs-kwaliteit een topadresje!”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier de gegrilde varkensfilet en de vegetarische ratatouille (beide ca. 7,5 €). Beide gerechten waren verzorgd en vielen in de smaak. Vriendelijke bediening en een gezellig terras: wat wil een mens nog meer?

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier genoten van een heerlijke lunch. Heel vriendelijke bediening, en zalig lekker typisch Portugees eten. Valt niets op aan te merken. De "halve" porties zijn meer voldoende per persoon. Wel druk bezocht, misschien best reserveren.

18 september 2016 beoordeeld

Cazpacho was heerlijk, vlees was zeer slecht, taai en vet, niet te eten
Bediening matig. Wij zouden er niet terug gaan

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gehad. Echte Portugese accommodatie, donker, koel en vroeger sloeg men er de wijn op. (Betekenis restaurant: huis van de rode). Eerst brood met heerlijke kaasjes. Vooraf soep met kool, bonen en vlees. Daarna een authentiek Portugese schotel met diverse soorten vlees en groenten. Omdat dit een beetje zurig was (hoort zo) viel het bij ons minder goed maar omdat wij zagen dat alles vers was en alles netjes in orde toch 5* voor deze lunch.

17 september 2015 beoordeeld

We hadden er meer van verwacht. Lovende kritieken maar ik vond het eten voor Portugese begrippen middelmatig en de prijzen waren relatief hoger voor wat je kreeg. Geweldige locatie maar we gaan meer voor geweldig eten.

Reizigers die Casas Das Ratas bekeken, bekeken ook

Tomar, Santarem District
Tomar, Santarem District

In Casas Das Ratas geweest? Deel je ervaringen!