“Zeer familievriendelijk verblijf”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zeer familievriendelijk verblijf”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in April, 2017

Ons verblijf in Casa das Palmeiras was net al thuiskomen maar dan op vakantie. Een vakantiehuisje met alles erop en eraan, We werden verwelkomt door de zeer sympathieke eigenaars die altijd klaar stonden voor ons als het nodig was. De dochter was onmiddelijk een grote fan van de geweldige speeltuin en verwarmd zwembad. We zaten zeer centraal gelegen voor een daguitstap naar Lissabon en de nabijgeleden steden Peniche, Nazaré, etc.. Het strand is zeer dichtbij gelegen. We komen zeker en vast terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren