“Ontzettend lekker eten”

Tasquinha O Galo
Geclassificeerd als nr. 12 van 274 Restaurants in Olhao
Keukens: Portugees
4 weken geleden beoordeeld

Als voorgerecht de makreel en de garnalen met honing en limoen. Als hoofd hadden we Tuna Thai en octopus met broodkruim. Echt super lekkere gerechten! En genoeg voor de komende uren.

Datum van bezoek: september 2019

5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten de curry met groenten. Heerlijk volwaardig gerecht. Als dessert pavlova met rood fruit.
Klein restaurant met 5 tafeltjes lbinnen en ruim terras verdeeld over 2 smalle straatjes.
Lekkere rode wijn voor 10eur/fles.
De tapas en vegetarische gerechten zijn zeer schappelijk van prijs.
Vleesgerechten iets duurder naar Portugese normen.
Leuk restaurantje.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Weer terug na een paar jaar, nog steeds het leukste plekje met het lekkerste eten van Olhao, gelijk weer geserveerd!!

Datum van bezoek: juli 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit kleine restaurantje hebben ze maar een tafeltje of tien. Omdat het is hier goed is, reserveer je best vooraf. Gewoonlijk is het een aantal dagen volzet. De eerste keer hebben we hier als hapje vooraf olijfspread met brood genomen. Het voordeel tov de meeste Portugese restaurants is, dat je zelf je hapje kiest en men dit niet opdringt. Vervolgens het ik zeevrachten met vis in de rijst met rode saus genomen. Zeer goed. Heb er wel wat brood bij de saus gevraagd. De gerechten zijn ook niet zo groot, maar met het brood er bij heb je wel voldoende. Mijn Echtgenoote had de gambas in de looksaus. Ook zeer goed. Ze kan ze ook vooraf laten pellen in de keuken. Wel niet zo groot gerecht. Als dessert hadden we lemon pie, superlekker.
Dit was een van de betere restaurants in Portugal, waar je niet telkens de gegrilde vis krijgt en er meer keuze is.
De rosé wijn was 10€ / fles, maar hij was zn geld waard.
Aangezien we hier zo tevreden waren zijnde de volgende dag nog eens terug gegaan, wat zeker niet onze gewoonte is.
Neem best geen huiswijn per glas, de kwaliteit is veel minder dan deze per fles.

Datum van bezoek: april 2019
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke vrouwen, lekker eten , goede wijn, gezellig. Liefst wel reserveren want niet al teveel tafels.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Tasquinha O Galo bekeken, bekeken ook

Olhao, Faro District

In Tasquinha O Galo geweest? Deel je ervaringen!