Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf US$ 384,67
vanaf US$ 30,05
vanaf US$ 264,46
Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier een privé tour geboekt. Het was een geweldige tour. Prachtige eilanden gezien, veel geleerd over de lokale historie en als hoogtepunt veel zeeleven van dichtbij kunnen bekijken: hele paarse en gele zee egels, zeekomkommer, kwalen, anemonen, krabben, oesters, mossels en nog veel meer...

Datum van activiteit: oktober 2020
JoaoSabinoSBT, Proprietário van Sabino Boat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2020

Thank you for taking the time to leave us this review.
We are all happy to know that you enjoyed the tour. You got to see everything from the sea. Very especial.
Hope you visit us again.
Stay safe.
Best wishes,

Beoordeeld op 26 september 2020

Wij hebben op goed advies van Maria ,deze mooie boottocht van 5 uur incl.lunch geboekt.
Onze schipper João vertelde heel duidelijk vol enthousiasme in verstaanbaar engels de bijzonderheden die we onderweg tegen kwamen.
We kunnen deze boottocht een ieder aanraden,het was voor ons een waar feestje.
Hartelijk dank voor deze mooie dag!!

Bea en Rien van Batenburg

Datum van activiteit: september 2020
CarlaSabinoSBT, Owner van Sabino Boat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Thank you for taking the time to leave us this review.
Maria thanks you for choosing us.
We are all happy to know you enjoyed the tour.
Skipper João Is a great skipper.
Appreciate the recommendation.
Best wishes,

Beoordeeld op 4 augustus 2020

Zalige trip ! Rio formosa is prachtig. De stranden op de eilanden doen denken aan de
Cairiben.
João, gids en eigenaar van sabinotours , gaf in spaans en engels veel informatie over de rio formosa, fauna en flora, plus leuke persoonlijke verhalen over zijn vroeger leven als visser.
Een aanrader !
De sympathieke Belgische Maria verkocht ons de trip.

Datum van activiteit: augustus 2020
CarlaSabinoSBT, Owner van Sabino Boat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Thank you for your review and evaluation.
We are glad to know you enjoyed the tour in the Ria Formosa.
Skipper João is a great skipper with a lot's of knowledge.
Appreciate your recommendation.
In name of all of the team thank you for choosing Sabino Boat Tours.
Best regards,

Beoordeeld op 10 juli 2020

Wij hebben last minute in de avond een dolfijnen tour geboekt bij Sabino Boat Tours. Het contact over een boeking was snel en gemakkelijk via de mail. En hun duidelijke website in het Engels kan je alle informatie geven die je nodig hebt.

We zijn met een klein groepje erg vriendelijk ontvangen door het personeel. João en zijn collega achter het stuur hebben ons van veel leuke informatie voorzien. Zij legde ons alles uit over de soorten dolfijnen, de omstandigheden wanneer we ze het beste kunnen zien en het gedrag van de beestjes toen we ze zagen. Ook werden er leuke weetjes over de natuur van het park Ria Formosa verteld, o.a. wat het watergetijen voor dier en mens daar betekend.

We hebben de kleine en de grote variant dolfijnen gezien. In kalmte, dichtbij, heel bijzonder. De boot heeft een laadklep waar je op mag liggen/zitten. Op deze manier hebben wij hele mooie plaatjes kunnen schieten omdat de dolfijnen nog geen 2 meter van ons af om hoog kwamen!! We waren erg onder de indruk van hoe groot de dolfijnen waren!

De sfeer was erg prettig, de boot is zeer netjes, er werd goed gedacht om de covid maatregelen en je kan een lekker koud drankje nuttigen aan boord. Wij hebben een ongelofelijke ochtend gehad en zijn heel blij met onze keuze voor Sabino Boat Tours. Support your locals, niet alleen hier maar in heel Olhão, Faro, Portugal!

PS. Zoek Sabino Boat Tours op instagram op, zij hebben onze foto’s van de tour gedeeld! Dan ben je op slag verliefd! Zie bijlage!

Kim

Datum van activiteit: juli 2020
CarlaSabinoSBT, Owner van Sabino Boat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Dear Kim,
thank you so much for your wonderful review.
In times like we all are leaving today your kind words made me cry.
We are all so happy to know you enjoyed your dolphin tour. Your beautiful picture talks for it self.
It was a great day to see dolphins.
Appreciate all the details you describe about your experience with Sabino Boat Tours.
Hope you have a good vacation in Portugal.
Best wishes to you.

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze eerste ontmoeting met de Nederlandstalige Maria werd ons alles duidelijk en correct uitgelegd, we wisten wat we mochten verwachten.
De schipper van dienst (‘James’) was een goedlachse en aangename persoonlijk die de passie voor zijn land/streek wist over te brengen.
De boottocht moest wel op gang komen (eerste deel was vrij saai) maar dit werd teniet gedaan in het tweede (adembenemende) deel.
Zeker een aanrader, DOEN!

Datum van activiteit: november 2019
joaosabinoboat, Proprietário van Sabino Boat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Hello
Thank you for your review and evaluation.
We are all glad you enjoyed your tour.
Appreciate your recommendation.
Regards,