“Nog steeds een druk bezocht dorpscafé ”
Beoordeling van Café Do Mercado

Café Do Mercado
Geclassificeerd als nr. 94 van 274 Restaurants in Olhao
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog steeds een druk bezocht dorpscafé met vooral zitgelegenheid buiten, gelegen tussen de twee markthallen in. Kwaliteit koffie is matig. Drankjes zijn goed, sfeer is uitstekend. Naast enkele toeristen komen hier ook veel markt kooplieden

Datum van bezoek: augustus 2019

18 april 2019 beoordeeld

Op marktdagen (zaterdag) echt knetterdruk maar ondanks dat blijft het meisje in de bediening vriendelijk en behulpzaam. Vanwege zijn ligging iets duurder dan een zaakje wat verder in de stad maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: april 2019
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk bezocht dorpscafé geschikt voor een ochtend koffie en vooral voor een biertje later op de dag. Het café, ook bekend onder de naam Capricho, ligt tussen beide mercado’s in. Prima plek.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 juni 2017 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit zowel voor drank als voor een snack. Wij stoppen hier elke keer als we in Olhao zijn na ons bezoekje aan de vismarkt.

Datum van bezoek: mei 2017
5 april 2017 beoordeeld

Dagelijks kan je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat terecht in dit café aan de Mercado. Schrik alvast niet van de prijs want je amper geloven dat je MAAR 1,13 euro per koffie moet betalen. Trakteer jezelf gerust op een Pasteis De Nata want die zijn hier gans de dag vers gebakken. LET OP JE LIJN !!!! haha

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Café Do Mercado bekeken, bekeken ook

Olhao, Faro District

In Café Do Mercado geweest? Deel je ervaringen!