Beoordeeld op 28 mei 2017

Wat een geweldige plek om te verblijven. Op de bonnefooi gevonden en gelukkig een kamer kunnen boeken. Het huis ademt historie, sfeer en warmte. Ook het plaatsje Burgau en het strand zijn heerlijk en niet te druk (voorseizoen misschien). De gastvrouw Sally is erg hartelijk en vriendelijk. 's Ochtends aan het ontbijt met andere gasten hebben we veel gelachen. Ook heeft zij ons meegenomen naar Portugese Fado! Echt een aanrader! Thanks Sally for everything!! With love, Dorien en Roos

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 september 2014

Wat een geweldig huis om te slapen .. Je voelt je gelijk thuis in Portugal We sliepen in de roze kamer met groot balkon die uitkijkt over Burgau en de zee .. In het huis voel je de geschiedenis en het mooie leven er van tot nu toe .. En dan Sally , Engelse eigenaresse due dit huis al 42 jaar heeft en een werkelijk geweldig ontbijt serveert met verse jus , vers fruit , allerlei soorten beleg .. Het beste tot nu toe in Portugal en Sally heeft geweldig gevoel voor humor .. Aanrader !!

• Verbleef: september 2014
Beoordeeld op 19 juli 2013

Wat een heerlijke week heb ik gehad in het unieke Casa Grande. Een geweldig gezamelijk ontbijt met gastvrouw Sally aan het hoofd van de tafel, goede tips van haar voor div. eetgelegenheden, maar vooral de verhalen van zowel Sally laten je aan haar lippen hangen. Spontaan een feest geven voor alle gasten omdat het the fourth of July was. Gratis werd mij een grotere kamer gegeven, dit werd de Mauve kamer, want elk van de kamers heeft een eigen kleur. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: juli 2013, reisde alleen
Beoordeeld op 16 juli 2013

De paarse kamer is zijn prijs waard maar de matrassen en/of de vering van de bedden zijn aan vervanging toe. Het ontbijt is uitgebreid en iedereen zit aan 1 grote tafel met Sally als gastvrouw aan het hoofd ervan.

• Verbleef: juli 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

Totaal verrast door deze bijzondere locatie. Prachtige bloementuin, parkeerplaats en mooie kamers met ieder hun eige karakter. Sally zorgt ervoor dat je in goede handen bent! En geeft goed advies voor de gedurende reis.Had dit zeker niet willen missen. Bedankt Sally!

• Verbleef: juni 2013