“Wow! Wat een geweldig verblijf!”
Beoordeling van Casa Grande

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Burgau zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Casa Grande
Beoordeeld als nr. 3 van 4 B&B's / pensions in Burgau
28 mei 2017 beoordeeld

Wat een geweldige plek om te verblijven. Op de bonnefooi gevonden en gelukkig een kamer kunnen boeken. Het huis ademt historie, sfeer en warmte. Ook het plaatsje Burgau en het strand zijn heerlijk en niet te druk (voorseizoen misschien). De gastvrouw Sally is erg hartelijk en vriendelijk. 's Ochtends aan het ontbijt met andere gasten hebben we veel gelachen. Ook heeft zij ons meegenomen naar Portugese Fado! Echt een aanrader! Thanks Sally for everything!! With love, Dorien en Roos

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden

2 september 2014 beoordeeld

Wat een geweldig huis om te slapen .. Je voelt je gelijk thuis in Portugal We sliepen in de roze kamer met groot balkon die uitkijkt over Burgau en de zee .. In het huis voel je de geschiedenis en het mooie leven er van tot nu toe .. En dan Sally , Engelse eigenaresse due dit huis al 42 jaar heeft en een werkelijk geweldig ontbijt serveert met verse jus , vers fruit , allerlei soorten beleg .. Het beste tot nu toe in Portugal en Sally heeft geweldig gevoel voor humor .. Aanrader !!

• Verbleef: September, 2014
19 juli 2013 beoordeeld

Wat een heerlijke week heb ik gehad in het unieke Casa Grande. Een geweldig gezamelijk ontbijt met gastvrouw Sally aan het hoofd van de tafel, goede tips van haar voor div. eetgelegenheden, maar vooral de verhalen van zowel Sally laten je aan haar lippen hangen. Spontaan een feest geven voor alle gasten omdat het the fourth of July was. Gratis werd mij een grotere kamer gegeven, dit werd de Mauve kamer, want elk van de kamers heeft een eigen kleur. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Juli, 2013, reisde alleen
16 juli 2013 beoordeeld

De paarse kamer is zijn prijs waard maar de matrassen en/of de vering van de bedden zijn aan vervanging toe. Het ontbijt is uitgebreid en iedereen zit aan 1 grote tafel met Sally als gastvrouw aan het hoofd ervan.

• Verbleef: Juli, 2013
28 juni 2013 beoordeeld

Totaal verrast door deze bijzondere locatie. Prachtige bloementuin, parkeerplaats en mooie kamers met ieder hun eige karakter. Sally zorgt ervoor dat je in goede handen bent! En geeft goed advies voor de gedurende reis.Had dit zeker niet willen missen. Bedankt Sally!

• Verbleef: Juni, 2013
10 mei 2013 beoordeeld

Mijn verblijf op Casa Grande was een geweldige ervaring. Gastvrouw Sally maakte dat ik me zeer welkom voelde. Geen welkom zoals ik dat verwacht van een professionele gastvrouw, maar zoals van een lieve, goedlachse tante die altijd wat te vertellen heeft en midden in het leven staat. Het huis is zeer stijlvol en sfeervol, maar wel wat vergane glorie. Als ik weer in Burgau ben ga ik zeker terug.

• Verbleef: April, 2013, reisde alleen
3 september 2012 beoordeeld

Ik verbleef eerst in het Burgau Beach hotel maar heb na 1 nacht de switch naar dit karakteristieke B&B gemaakt. Erg vriendelijke eigenaresse en gezellig huis. Goed ontbijt en de pizzeria is ook erg goed! Vlakbij het strand.

Kamertip: Ik sliep alleen en heb de goedkoopste blauwe kamer genomen. Voor stellen minder geschikt want de bed ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Burgau bekeken
Hotel Praia do Burgau
DomusIberica Burgau
nr. 6 van 7 in Burgau
14 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Casa Grande geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Grande

Adres: Rua Principal | Burgau, Lagos, Algarve, Burgau 8650-117, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Burgau
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 4 B&B's / pensions in Burgau
Prijsklasse: € 34 - € 68 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 12
Ook bekend als:
Casa Grande Hotel Burgau

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?