Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Aurora Sol(Burgau)
16 juli 2013 beoordeeld

De paarse kamer is zijn prijs waard maar de matrassen en/of de vering van de bedden zijn aan vervanging toe. Het ontbijt is uitgebreid en iedereen zit aan 1 grote tafel met Sally als gastvrouw aan het hoofd ervan.

• Verbleef: juli 2013
28 juni 2013 beoordeeld

Totaal verrast door deze bijzondere locatie. Prachtige bloementuin, parkeerplaats en mooie kamers met ieder hun eige karakter. Sally zorgt ervoor dat je in goede handen bent! En geeft goed advies voor de gedurende reis.Had dit zeker niet willen missen. Bedankt Sally!

• Verbleef: juni 2013
10 mei 2013 beoordeeld

Mijn verblijf op Casa Grande was een geweldige ervaring. Gastvrouw Sally maakte dat ik me zeer welkom voelde. Geen welkom zoals ik dat verwacht van een professionele gastvrouw, maar zoals van een lieve, goedlachse tante die altijd wat te vertellen heeft en midden in het leven staat. Het huis is zeer stijlvol en sfeervol, maar wel wat vergane glorie. Als ik weer in Burgau ben ga ik zeker terug.

• Verbleef: april 2013, reisde alleen
3 september 2012 beoordeeld

Ik verbleef eerst in het Burgau Beach hotel maar heb na 1 nacht de switch naar dit karakteristieke B&B gemaakt. Erg vriendelijke eigenaresse en gezellig huis. Goed ontbijt en de pizzeria is ook erg goed! Vlakbij het strand.

Kamertip: Ik sliep alleen en heb de goedkoopste blauwe kamer genomen. Voor stellen minder geschikt want de bedden kunnen niet naast elkaar staan.
  • Verbleef: augustus 2012, reisde alleen
1 juni 2012 beoordeeld

Per toeval ontdekt, dit grote en imposante huis. Zeer charmant en aantrekkelijk. Toffe gastvrouw die voor de nodige humor en vertellingen zorgt. Lekker ontbijt met Sally, de gastvrouw. Overal doorheen het huis voel je de historie en charme.
Heel zeker een aanrader en iets heel unieks wat je nooit vergeet.

Danny en Ingrid, Belgium

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner