“Lekker”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten voor geen geld op een zeer rustige locatie met een uitermate vriendelijke bediening!

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net aangekomen in Candidasa wilden we met onze drie kids niet lang op zoek naar een restaurant. TripAdvisor gaf aan dat dit restaurant 600 meter van ons vandaan was. Wij op pad echter na een km toch maar even nagevraagd. En ja hoor de verkeerde kant op gelopen. Snel even een taxi gepakt die ons voor de deur afzette. Zeer vriendelijk werden we binnengelaten. We waren de enige (later kwam er nog een stel bij) maar kregen een mooi zitje toegewezen. Eten (nasi en bami goreng seadood/prawns en vegetable) Balinese kip, saté ayam, fried banana, mixed fruit en paar zeer koude bintangs) was heerlijk. Erg vers en smaakvol. Het is hier niet netjes om je bord leeg te eten, maar we konden de verleiding bijna niet weerstaan.... oh ja en straatje is een beetje donker maar werden netjes thuisgebracht (met
Luxe auto en gratis).

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even doorlopen vanaf de hoofdstraat vind je een idyllisch eettentje. We waren er 's avonds en dan is het wat donkerder.
Lekker balinees gerecht. Mn het toetje was erg lekker; gebakken banaan met ijs. Met z'n tweeën voor 15 euro en werden thuisgebracht.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, rustig gelegen, in eerste instantie lastig vindbaar in het donker. Diverse gerechten die stuk voor stuk zeer smaakvol waren. Aardige bediening die ons van alle gemakken hebben voorzien, inclusief een taxirit terug naar het hotel.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten deze warung op basis van de goeie score en reviews op tripadvisor. Hoewel het al na 18u was, bleek het restaurant nog niet open te zijn. We werden dan toch welkom geheten en naar een tafel begeleid in een donker hoekje. Het komende uur zagen we geen andere restaurantgangers, en ook het personeel was afwezig. Onze mie goreng sea food was de minste van twee weken Bali, en de Sprite was niet koud.

Reizigers die Warung Boni bekeken, bekeken ook

Candidasa, Karangasem

In Warung Boni geweest? Deel je ervaringen!