Sugarbird Manor(Stellenbosch)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

The Stellenbosch Hotel(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

De Zalze Lodge(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Oude Werf Hotel(Stellenbosch)
  • Gratis parkeren
The Beautiful South Guest House(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 63 per nacht.

Devonvale Golf & Wine Estate(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Lovane Boutique Wine Estate and Guest House(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Cultivar Guest Lodge(Stellenbosch)(Heel veel waar voor je geld!)
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even lekker onthaasten, de sfeer is altijd goed en het eten is top, we hebben gebruik gemaakt van de lunchkaart, de prijs kwaliteit is goed, kortom lunchen voor een betaalbare prijs, tot de volgende keer.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Thank you for sharing your experience at Spier Hotel with us, we are pleased to read you enjoyed your lunch with us.

We hope that you will be visiting us again soon.

Warm regards,

30 augustus 2017 beoordeeld

Een luxueus en comfortabel verblijf in Stellenbosch, met alle benodigde faciliteiten en meer! Onze kinderen hebben geweldig genoten bij de Eagle Encounters. Dit heeft enorme indruk gemaakt! Een uil op je hoofd, een uil aaien en een slang om je nek, overweldigend!!
Het ontbijt is meer dan uitgebreid en het eten in Eight restaurant heerlijk! We zouden terug willen komen om ook de rest van Spier te kunnen zien en beleven!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Thank you for reviewing your family stay with us at Spier Hotel. To hear the children also enjoyed their stay makes us very happy. We will ensure that Eagle Encounters is made aware of your enjoyment there too.

We hope you enjoyed the rest of your holiday and look forward to welcoming you back.

Warm regards,

4 juni 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel. Zeer goed uitgerust voor rolstoel gebruikers. Heerlijk eten met dito wijnen. Hele mooie kamers met gasopenhaard. Best veel activiteiten op locatie om je ter plekke te vermaken. Segway wine tour, picknick supermarkt en picknick terrein. Wijnproeverij. Grote en kleine wandelroute. Vogelverzameling. Enige minpuntje is dat een rij kamers aan de doorgaande weg/treinroute liggen.

Kamertip: Niet de kamers nemen grenzend aan de doorgaande weg
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 mei 2017 beoordeeld

niets is wat het lijkt, wordt soms wel eens gezegd. dit kan zeker gezegd van dit hotel. maar is dit wel een hotel? het lijkt eerder een klein dorp met allemaal huisjes en appartementen. groot is het dus wel en dat betekent dat er ook veel mensen kunnen logeren. dit was ook zo, maar bij het ontbijt heb je nooit de indruk dat je tussen een massa bent. enkel het grandioze ontbijtbuffet vertelt je dit. je kan je op 2 plaatsen bedienen, weet niet waar te beginnen, en als je wil kan je zorgen dat je van tafel 'rolt'. zover laten we het niet komen, maar we zeggen ook niet neen tegen al dat lekkers. de foto's zeggen genoeg

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
9 mei 2017 beoordeeld

We hebben een paar uitstekende dagen gehad in Spier Hotel. Mooie ruime kamer, goed eten en een sfeervolle ambiance. Hoogstaande service zoals we dat in Nederland meestal niet gewend zijn omdat we bij ons meer gewend zijn om veel zelf te doen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2017

Thank you for reviewing your stay at Spier Hotel, we are pleased that our team spoilt you during your stay with us and trust you were able to relax and enjoy the surroundings with a glass of wine.

We hope that you will visit us again on your next trip to Stellenbosch.

Warm regards