Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Even lekker onthaasten, de sfeer is altijd goed en het eten is top, we hebben gebruik gemaakt van de lunchkaart, de prijs kwaliteit is goed, kortom lunchen voor een betaalbare prijs, tot de volgende keer.

Datum van verblijf: september 2017
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Thank you for sharing your experience at Spier Hotel with us, we are pleased to read you enjoyed your lunch with us.

We hope that you will be visiting us again soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 30 augustus 2017

Een luxueus en comfortabel verblijf in Stellenbosch, met alle benodigde faciliteiten en meer! Onze kinderen hebben geweldig genoten bij de Eagle Encounters. Dit heeft enorme indruk gemaakt! Een uil op je hoofd, een uil aaien en een slang om je nek, overweldigend!!
Het ontbijt is meer dan uitgebreid en het eten in Eight restaurant heerlijk! We zouden terug willen komen om ook de rest van Spier te kunnen zien en beleven!

Datum van verblijf: juli 2017

Thank you for reviewing your family stay with us at Spier Hotel. To hear the children also enjoyed their stay makes us very happy. We will ensure that Eagle Encounters is made aware of your enjoyment there too.

We hope you enjoyed the rest of your holiday and look forward to welcoming you back.

Warm regards,

Beoordeeld op 4 juni 2017

Heel mooi hotel. Zeer goed uitgerust voor rolstoel gebruikers. Heerlijk eten met dito wijnen. Hele mooie kamers met gasopenhaard. Best veel activiteiten op locatie om je ter plekke te vermaken. Segway wine tour, picknick supermarkt en picknick terrein. Wijnproeverij. Grote en kleine wandelroute. Vogelverzameling. Enige minpuntje is dat een rij kamers aan de doorgaande weg/treinroute liggen.

Kamertip: Niet de kamers nemen grenzend aan de doorgaande weg
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

niets is wat het lijkt, wordt soms wel eens gezegd. dit kan zeker gezegd van dit hotel. maar is dit wel een hotel? het lijkt eerder een klein dorp met allemaal huisjes en appartementen. groot is het dus wel en dat betekent dat er ook veel mensen kunnen logeren. dit was ook zo, maar bij het ontbijt heb je nooit de indruk dat je tussen een massa bent. enkel het grandioze ontbijtbuffet vertelt je dit. je kan je op 2 plaatsen bedienen, weet niet waar te beginnen, en als je wil kan je zorgen dat je van tafel 'rolt'. zover laten we het niet komen, maar we zeggen ook niet neen tegen al dat lekkers. de foto's zeggen genoeg

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 9 mei 2017

We hebben een paar uitstekende dagen gehad in Spier Hotel. Mooie ruime kamer, goed eten en een sfeervolle ambiance. Hoogstaande service zoals we dat in Nederland meestal niet gewend zijn omdat we bij ons meer gewend zijn om veel zelf te doen.

Datum van verblijf: mei 2017
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Thank you for reviewing your stay at Spier Hotel, we are pleased that our team spoilt you during your stay with us and trust you were able to relax and enjoy the surroundings with a glass of wine.

We hope that you will visit us again on your next trip to Stellenbosch.

Warm regards