“Heerlijke pure keuken”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Decameron was ons favoriete restaurant 10 jaar geleden ,
Na enkele jaren het gesloten was,
Vandaag toch nog eens geprobeerd .
Wat hebben we daar zo lekker gegeten!!!
De calamari waren super!
Het piepkuiken was top ,
Echt super gegeten, echt een aanrader !

Ps
Ik denk dat we deze week nog eens terug gaan

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden hadden dot restaurant aangeraden en ook onze gastvrouw in onze B&B was er enthousiast over. We waren zo teleurgesteld, de gerookte zalm was veel te zout en de vis was taai en niet goed klaargemaakt. Erg jammer voor een hap op de laatst avond.

9 februari 2016 beoordeeld

We hebben hier regelmatig met veel genoegen gegeten.
Zeker voor even een gemakkelijke maaltijd of lunch een prima zaak om even binnen te stappen.
Over het algemeen is het eten erg lekker, zeker de vismaaltijden zijn aan te bevelen.
De service is erg wisselend, van chagrijnig tot erg hartelijk.
Met de bediening dus een kwestie van geluk hebben.

2 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n achten gegeten. Pizza's waren oké. Visgerecht, vleesgerecht en zelfs simpele spaghetti bolognese slecht. Jammer.

18 januari 2015 beoordeeld

Doordat wij de eerste keer niet terecht konden in de Hussar, kwamen wij terecht bij de Decameron. De eerste indruk is, tjee wat groot, is dit van der Valk? Maar niets is minder waar. Prima restaurant. Heerlijk gegeten. En het personeel is zeer vriendelijk. Wij zijn er nogmaals gaan dineren.

Reizigers die Decameron Restaurant bekeken, bekeken ook

Stellenbosch, Western Cape

In Decameron Restaurant geweest? Deel je ervaringen!