“Super!”
Beoordeling van Fat Butcher

Fat Butcher
Geclassificeerd als nr. 3 van 308 Restaurants in Stellenbosch
28 mei 2018 beoordeeld

Mooie zaak met extreem lekker vlees! De bediening is zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Ze geven goede adviezen met betrekking tot passende wijnen.
We hebben een ontzettend leuke avond gehad en bovenal heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
Antwoord van management:Gereageerd op 31 mei 2018

Dear JenHam01,

Thank you for your excellent review. We look forward to your return.

Kind Regards,
The Fat Butcher Management Team

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dry aged vlees. Het vlees wordt met de nodige uitleg voorgesteld aan tafel. De bijgerechtjes vooral de friet , het sausje met truffel uitzonderlijk lekker .

Datum van bezoek: april 2018
Antwoord van management:Gereageerd op 16 april 2018

Beste Belgium-Knokke,

Dank je wel vir die uitstekende terugvoer. Ons sien uit om u weer te verwelkom.

Vriendelike Groete,
The Fat Butcher Management Team

14 maart 2018 beoordeeld

De vrouwelijk chef besteedt veel aandacht aan de gasten. Het eten is uitstekend, maar het zou niet verkeerd zijn om nog wat kleinere porties op de kaart te zetten: tegenover een t-bone van 1200 gram zou ook een kleiner stukje vlees van 150 gram niet misstaan.
De kwaliteit van het vlees is uitstekend. Het publiek is gemiddeld wat jonger dan elders.

Datum van bezoek: maart 2018
2 februari 2018 beoordeeld

Ben special naar Stellenbosch gereden om te gaan lunchen met een kennis.
Heel goed uitleg gekregen van de bediende over alle soorten vlees ...
Jammer is het niet de " wauw " geweest qua smaak , had toch iets beter verwacht .
Enfin , de lekkere rode wijn " Kanonkop " dat zij decanteren aan tafel heeft het goed gemaakt .

Datum van bezoek: februari 2018
23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad bij de Fat Butcher. Kwalitatief goed vlees en vriendelijke personeel. We hebben in de tuin gezeten waar een knusse en ongedwongen sfeer hangt. Naar onze mening een van de beste restaurants in Stellenbosch, het eten is goed bereid en het vlees wordt naar wens geserveerd. Een echte aanrader! Reserveren is een must, ze zitten elke avond vol.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Fat Butcher bekeken, bekeken ook

In Fat Butcher geweest? Deel je ervaringen!