28 november 2017 beoordeeld

Prima Guesthouse op de heuvel nabij centrum van Paarl. Mooie ruime kamer met balkon.
Kamer was schoon. Ontbijt compleet en verzorgd. Vriendelijk personeel. Guesthouse ligt op korte afstand van het centrum van Paarl.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
15 november 2016 beoordeeld

Wat een guesthouse ! Prachtige kamers met uitzicht op de vallei. Een zwembad met onzichtbare boord leverde adembenemende foto's op. En de Belgische gastvrouw Kristien heeft voor een persoonlijke noot gezorgd tijdens ons verblijf waardoor dit echt ongedwongen genieten was !

Kamertip: snel boeken !! :)
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld

Voor zaken twee nachten in dit prachtige guesthouse verbleven. Bij aankomst werd ik door Kristien hartelijk verwelkomt en voelde ik mij direct thuis. De kamers zijn werkelijk prachtig en ontbijt is prima verzorgd. Helaas was het weer tijdens mijn verblijf niet goed, maar verder is alles top geregeld.
Een absolute aanrader om in dit guesthouse te verblijven en zal hier nog zeker een keer terugkomen.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
29 april 2016 beoordeeld

Warm welkom gehad van de eigenaresse en haar zoontje. Onze kindjes mochten ten alle tijde met zijn speelgoed spelen, heel lief en gastvrij.
Hele fijne kamer, ruim, we konden er makkelijk met zijn vieren in. Práchtig uitzicht en een fantastisch zwembad. Alles goed onderhouden.
Ontbijt was heerlijk, niks mis mee. Vriendeljik personeel.
Het enige wat ik 'minder' vond is dat je echt merkt dat je bij iemand thuis bent, veel privé foto's etc, dat hoeft van mij niet als ik ergens logeer. Dit is alleen klein punt, ik vind het voor de rest een prachtig guesthouse, zeer indrukwekkend en we zouden hier zeker terugkomen.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
9 februari 2015 beoordeeld

Kristien, die we reeds van vroeger kenden ontving ons met open armùen en ondanks het late uur werden we nog op lekkere champagne en de rest van de eerdre gehouden braai getrakteerd.
De kamers zien er echt prachtig uit, een mooi zwembad met jacuzzi en een heerlijk ontbijt. Kristien had ook gezorgd voor de transfer van de luchthaven en voor een huurwagen de dag nadien. We zouden er langer willen blijven zijn maar de B&B was voor de rest van d emaand volgeboekt.

• Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden