Beoordeeld op 26 juli 2016

Voor zaken twee nachten in dit prachtige guesthouse verbleven. Bij aankomst werd ik door Kristien hartelijk verwelkomt en voelde ik mij direct thuis. De kamers zijn werkelijk prachtig en ontbijt is prima verzorgd. Helaas was het weer tijdens mijn verblijf niet goed, maar verder is alles top geregeld.
Een absolute aanrader om in dit guesthouse te verblijven en zal hier nog zeker een keer terugkomen.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 april 2016

Warm welkom gehad van de eigenaresse en haar zoontje. Onze kindjes mochten ten alle tijde met zijn speelgoed spelen, heel lief en gastvrij.
Hele fijne kamer, ruim, we konden er makkelijk met zijn vieren in. Práchtig uitzicht en een fantastisch zwembad. Alles goed onderhouden.
Ontbijt was heerlijk, niks mis mee. Vriendeljik personeel.
Het enige wat ik 'minder' vond is dat je echt merkt dat je bij iemand thuis bent, veel privé foto's etc, dat hoeft van mij niet als ik ergens logeer. Dit is alleen klein punt, ik vind het voor de rest een prachtig guesthouse, zeer indrukwekkend en we zouden hier zeker terugkomen.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 9 februari 2015

Kristien, die we reeds van vroeger kenden ontving ons met open armùen en ondanks het late uur werden we nog op lekkere champagne en de rest van de eerdre gehouden braai getrakteerd.
De kamers zien er echt prachtig uit, een mooi zwembad met jacuzzi en een heerlijk ontbijt. Kristien had ook gezorgd voor de transfer van de luchthaven en voor een huurwagen de dag nadien. We zouden er langer willen blijven zijn maar de B&B was voor de rest van d emaand volgeboekt.

• Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 februari 2014

Wij verbleven hier met z'n vieren, in twee kamers, in januari 2014. We hadden de Flammand kamer en de Villiera kamer. Alles was werkelijk perfect. Kristien is een hele aardige, goede gastvrouw die ons hielp met alles wat we nodig hadden (taxi, restaurants, wijnproeverij). De kamers zijn zeer smaakvol ingericht, de badkamer (en-suite) was prachtig en alles is super schoon. Het zwembad is heerlijk en de ligbedden comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Kortom, er was niks aan te merken op ons verblijf. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Jammer dat we niet langer geboekt hadden! Een aanrader voor iedereen die een overnachting in Paarl overweegt.

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 december 2013

Wij vinden het telkens heel tof om terug te keren naar Perle du Cap, want alles is er fantastisch. De prachtige ligging, het mooie huis, de prachtige tuin, de luxueuze kamers, de persoonlijke bediening, het lekker vers ontbijt, maar de mooiste parel is Kristien. Zij is de perfecte gastvrouw. Zij straalt een oprechte vriendelijkheid uit en is zeer correct met haar personeel die haar ook op handen dragen.
Vanop het terras heb je een prachtig zicht op Paarl, midden in de wijnstreek en in de onmiddellijke omgeving van Franschhoek en Stellenbosch. De lekkere restaurantjes liggen alle in de buurt.
Heel aangenaam en lekker was de "braai" die zij hebben klaargemaakt voor vrienden en andere gasten. Wij zien nu al weer uit naar de volgende keer.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht over Paarl.
  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner