“Zeer gastvrij en ruime kamer met dito badkamer”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Thylitshia Villa Country Guesthouse
Beoordeeld als nr. 11 van 78 B&B's / pensions in Oudtshoorn
28 juli 2017 beoordeeld

Prima adres! Warm ontvangst, goede tips. Ruime kamer in klassiek Engelse sfeer, dito restaurant geeft de sfeer van een Zuid Afrikaans landhuis. Fantastisch ontbijt, vers fruit, eitjes bereid zoals je je wilt. De worstjes die Lollies, de gastheer, zelf heeft gemaakt zijn subliem! Voor Nederlanders niet standaard bij het ontbijt maar deze mag je niet missen.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
lolliesv, Owner van Thylitshia Villa Country Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Hi folks thanks again for the positive review,we really do appreciate it.It was a huge honour to have such fun and cheerful people as guests.Hope to see you again some time.

Schrijf een beoordeling

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 3 nachten op deze geweldig leuke en relaxte villa geweest.
Wat hebben we genoten van de heerlijke rustige ligging en het super lekkere eten!
De wijntjes, die Lollie zelf uitzoekt, zijn fantastisch.
Bij een volgend bezoek aan Oudtshoorn gaan we zeker weten weer naar Villa Thylitshia.
Super genoten waarvoor onze hartelijke dank Lollie!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
lolliesv, Owner van Thylitshia Villa Country Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear Guests.
Thank you for the nice review. Your compliments motivate us to maintain a high standard and to provide the best service possible. We are so glad to hear that you enjoyed your stay!

9 januari 2017 beoordeeld

Fantastische ontvangst! Prima kamers, waarbij het bed versierd was met bloemen en struisvogelveertjes. En een uitmuntende 3-gangenmaaltijd! Nog nooit zo lekker gegeten, waarbij het struisvogelvlees excellent was! Lekker mooi zwembad aanwezig. Onder afdak bij de kamer kun je heerlijk relaxen onder genot van een drankje. Een prachtig uitzicht!
Lollies(eigenaar) heeft met ons het oude jaar uitgezeten door vele verhalen te vertellen. Om 00.00 uur met een glas champagne getoost! Super!

Kamertip: Heerlijk eten! Vergeten jassen zijn nog per post verstuurd op een supersnelle manier op ons volgend ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Dear Guests.
Many thanks for the wonderful review! We value your feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay! Your wonderful compliments make all our effort worthwhile!
We appreciate your kind support and look forward to seeing you again!
Lollies and Elriza Janse van Rensburg

25 november 2016 beoordeeld

Jossie is als eigenaar gastvrij, servicegericht en zeer vriendelijk en heerlijk direct
Het driegangendiner was prima, het struisvogelvlees heerlijk.
De kamers waren schoon en ruim. Prima functionerend WiFi.
De mooi onderhouden tuin is als een oase in het landschap

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Gerrit J, Owner van Thylitshia Villa Country Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

16 november 2016 beoordeeld

Erg hartelijk ontvangen door de gastheer. 's Avonds werd er een heerlijk 3-gangendiner gekookt door de gastvrouw! Alles kan, zeker met een kleine meid van 3 fantastisch!!! Kamer keurig schoon, netjes en compleet. Mooie tuin met zwembad, ligstoelen en handdoeken. Auto werd nog even gewassen en alle (advies-)vragen werden prima beantwoord. Een echte aanrader net buiten het stadje Oudtshoorn.

• Verbleef: November, 2016, reisde met familie

Dear Guests.
We appreciate your kind support and look forward to seeing you again!
Lollies and Elriza Janse van Rensburg

19 mei 2016 beoordeeld

We zijn erg hartelijk ontvangen, omdat 1 mei een feestdag was was de keuken die avond gesloten maar Lollie (de gastheer) had een goede suggestie gegeven voor een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. De kamer was super, tot in de details af en de badkamer enorm groot. Het ontbijt de volgende dag was heerlijk! Mocht ik ooit weer in de omgeving van oudtshoorn zijn zal ik zeker proberen weer te boeken!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
26 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen hebben hart voor hun eigen plek. Het is schoon het is naar alle gemak voorzien. Overal WiFi.

Het diner word door de familie zelf gemaakt. De wijn komt uit de streek de struisvogel biefstuk uit de achter tuin.

S ochtends ontbijt dat variert van yogurt tot ei.

Parkeer gelegenheid voor de deur. Zwembad en je bent even heel even weg van de bewoonde wereld.

Kort ok hier wil je je geld aan spenderen

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Gerrit J, Owner van Thylitshia Villa Country Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2016

Lollies & Elriza Janse van Rensburg

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oudtshoorn bekeken
op 13.4 km afstand
568 beoordelingen
op 26.1 km afstand
Old Mill Country Lodge & Restaurant
Prijzen weergeven

In Thylitshia Villa Country Guesthouse geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Thylitshia Villa Country Guesthouse

Adres: | 20km from Oudtshoorn - direction Mossel Bay, Oudtshoorn 6620, Zuid-Afrika
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Oudtshoorn
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 78 B&B's / pensions in Oudtshoorn
Prijsklasse: € 82 - € 88 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Thylitshia Villa Country Guesthouse 4*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Thylitshia Villa Country Guesthouse met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?