“Geweldig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Swartberg Country Manor
Beoordeeld als nr. 2 van 9 hotels in Oudtshoorn
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische Lokatie, mooie goed uitgeruste huisjes. Zeer vriendelijke eigenaren welke alle wensen invulden. Mooie omgeving, heerlijk avondeten, een van de beste hotels welke wij hebben gehad in zuid Afrika. Werkelijk alles klopte hier en de gastvrijheid was het best van de gehele reis.

Riaan en Theo dank voor jullie bijdrage aan onze vakantie

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Swarbert C M, Manager van Swartberg Country Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Dear Pascal J,

Thank you very much for your review! We are so delighted that you enjoyed your stay at Swartberg Country Manor and that you had such a positive experience. We hope to see you again in the future!

Kind regards,
The Swartberg Country Manor family

26 mei 2017 beoordeeld

Romantische accommodatie, super mooie omgeving, de inrichting in oud koloniale stijl bracht sfeer. Het waren vooral de kleine dingen die het hem deden.
Touwtjes van riet om de WC-rollen, takjes van lavendel op het bed naast de toiletartikelen.
De romantisch ingerichte kamers. Een ideale locatie voor een huwelijksreis.
Eten was goed. Eigenaar en personeel waren gastvrij. Geen geschikte omgeving voor mensen die slecht ter been zijn. Locatie lag zeer afgelegen. Niet geschikt voor jongeren die uit willen gaan.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen
1 mei 2017 beoordeeld

Een prachtige lodge dichtbij de Cango Caves en de Swartberg Pass. Mooie kamers met alle luxe, ook familiekamers. Gezellig restaurant met mogelijkheden voor diner en een uitgebreid ontbijtbuffet. Hele ongedwongen sfeer.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gastvrij. Goede kamers, prima ontbijt in een prachtige omgeving. Het uitzocht op de Swartbergen is adembenemend. Allemaal lieve mensen en het restaurant Patat is ook geweldig met goede service. Prijzen zijn Afrikaans.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
1 december 2016 beoordeeld

Swartberg Country Manor is een zeer ouderwets hotel in alle opzichten. De accommodatie is bar en boos. Zeer oud en stoffig, geen werkende TV, Wifi, warm en koud water, enz. Onvriendelijk personeel. We zijn hier 1 nacht geweest maar waren blij weer weg te zijn. In de omgeving is absoluut helemaal niets te doen.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Swarbert C M, Manager van Swartberg Country Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

Good Day Theo en Marlo

I would appreciate if you could forward me the detail of your stay to manager@swartbergmanor.co.za in order to follow up what the challenges were. We have a working flatscreen TV in the main lounge, free wifi and most definitely all rooms connected to hot water systems (geysers). We are in close vacinity of 2 world heritage sights (Swartberg Mountain - 5 km and the Cango Caves - 17 km).
Our slogan is 'rediscover your soal' and we boast tranquility second to none.
I would like to get in touch with you.

Kind Regards
Leoni Fourie

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier bij de ingang van de Swartbergpas, zo'n 30 km van Oudtshoorn. In de middle of nowhere dus. Het is een landgoed met diverse gebouwen. Wij sliepen in het hoofdgebouw. De kamer is OK, helaas geen koelkast of TV.
De tuin, de rust en het uitzicht zijn echt geweldig. De ontvangst en het personeel zijn dat ook. Het restaurant 'Patat' serveert elke avond twee wisselende voor- en hoofdgerechten en een dessert. De kwaliteit van het eten is echt goed: deze kok kan koken! Voor de liefhebbers is er een telescoop om de sterrenpracht op dez plek met weinig lichtvervuiling te bekijken. Een aanrader als je rust en stilte zoekt in een bergachtige omgeving.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
10 november 2016 beoordeeld

Tijdens onze groepsrondreis verbleven we 1 nacht in deze accommodatie met zwembad. We werden supervriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Er staan verschillende huisjes in de tuin, ingedeeld in 3 kamers. Onze kamer had extra kastjes met een spoelbak en frigo. Er was koffie en thee voorzien. Grote badkamer met inloopdouche. Haardroger in de kamer, geen stopcontact in de badkamer. 's Avonds werd het vlees door de eigenaar op de braai gelegd, ook de eigenares hielp een handje bij het opdienen en afruimen. Superkoppel!! Er was 1 kamer met een afgesloten tuin, voor wie met de hond blijft overnachten.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oudtshoorn bekeken
op 24,6 km afstand
360 beoordelingen
op 19,2 km afstand
Old Mill Country Lodge & Restaurant
Prijzen weergeven

In Swartberg Country Manor geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Swartberg Country Manor

Adres: Farm Voorbedacht Matjiesrivier | Cango Valley, Oudtshoorn 01312, Zuid-Afrika
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Oudtshoorn
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 9 hotels in Oudtshoorn
Prijsklasse: € 108 - € 130 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Swartberg Country Manor 4*
Aantal kamers: 26
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Booking.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Swartberg Country Manor met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Swartberg Country Manor Oudtshoorn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?