“Mooie gezellige lodge”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Swartberg Country Manor
Beoordeeld als nr. 2 van 9 hotels in Oudtshoorn
1 mei 2017 beoordeeld

Een prachtige lodge dichtbij de Cango Caves en de Swartberg Pass. Mooie kamers met alle luxe, ook familiekamers. Gezellig restaurant met mogelijkheden voor diner en een uitgebreid ontbijtbuffet. Hele ongedwongen sfeer.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Swartberg Country Manor
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gastvrij. Goede kamers, prima ontbijt in een prachtige omgeving. Het uitzocht op de Swartbergen is adembenemend. Allemaal lieve mensen en het restaurant Patat is ook geweldig met goede service. Prijzen zijn Afrikaans.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
1 december 2016 beoordeeld

Swartberg Country Manor is een zeer ouderwets hotel in alle opzichten. De accommodatie is bar en boos. Zeer oud en stoffig, geen werkende TV, Wifi, warm en koud water, enz. Onvriendelijk personeel. We zijn hier 1 nacht geweest maar waren blij weer weg te zijn. In de omgeving is absoluut helemaal niets te doen.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Swarbert C M, Manager van Swartberg Country Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

Good Day Theo en Marlo

I would appreciate if you could forward me the detail of your stay to manager@swartbergmanor.co.za in order to follow up what the challenges were. We have a working flatscreen TV in the main lounge, free wifi and most definitely all rooms connected to hot water systems (geysers). We are in close vacinity of 2 world heritage sights (Swartberg Mountain - 5 km and the Cango Caves - 17 km).
Our slogan is 'rediscover your soal' and we boast tranquility second to none.
I would like to get in touch with you.

Kind Regards
Leoni Fourie

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier bij de ingang van de Swartbergpas, zo'n 30 km van Oudtshoorn. In de middle of nowhere dus. Het is een landgoed met diverse gebouwen. Wij sliepen in het hoofdgebouw. De kamer is OK, helaas geen koelkast of TV.
De tuin, de rust en het uitzicht zijn echt geweldig. De ontvangst en het personeel zijn dat ook. Het restaurant 'Patat' serveert elke avond twee wisselende voor- en hoofdgerechten en een dessert. De kwaliteit van het eten is echt goed: deze kok kan koken! Voor de liefhebbers is er een telescoop om de sterrenpracht op dez plek met weinig lichtvervuiling te bekijken. Een aanrader als je rust en stilte zoekt in een bergachtige omgeving.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
10 november 2016 beoordeeld

Tijdens onze groepsrondreis verbleven we 1 nacht in deze accommodatie met zwembad. We werden supervriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Er staan verschillende huisjes in de tuin, ingedeeld in 3 kamers. Onze kamer had extra kastjes met een spoelbak en frigo. Er was koffie en thee voorzien. Grote badkamer met inloopdouche. Haardroger in de kamer, geen stopcontact in de badkamer. 's Avonds werd het vlees door de eigenaar op de braai gelegd, ook de eigenares hielp een handje bij het opdienen en afruimen. Superkoppel!! Er was 1 kamer met een afgesloten tuin, voor wie met de hond blijft overnachten.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
27 oktober 2016 beoordeeld

Echt een oude authentieke logde
Schitterende ontvangst en bediening van de familie Botha. Super proper en verfrissend zwembad want was hier 40 ° C in oktober . Verzorgd ontbijtbuffet en super lekkere oplet van Jessica

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
9 maart 2016 beoordeeld

Wij hadden de afstand die we die dag moesten rijden niet goed ingeschat en kamen eerst om half negen aan na een paar keer te hebben gebeld dat het later werd. We werden enorm gastvrij ontvangen door de zoon, de keuken werd weer opgestart. De gastheer zei dan ook: hier kom je nooit te laat. We kregen de honeymoonroom toegewezen. Een prachtige kamer met een buitendouche. Vanuit je bed zo in je blootje onder de douch met een prachtig uitzicht. Verder was iedereen erg gastvrij, het eten en het ontbijt prima. Echt een aanrader in een prachtig gebied. Wij hebben geen moment het gevoeligheid dat het alleen om onze portemonnee ging. Integendeel.

Kamertip: De honeymonnkmaer is een aanrader
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oudtshoorn bekeken
op 24.6 km afstand
342 beoordelingen
op 19.2 km afstand
Old Mill Country Lodge & Restaurant
Prijzen weergeven

In Swartberg Country Manor geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Swartberg Country Manor

Adres: Farm Voorbedacht Matjiesrivier | Cango Valley, Oudtshoorn 01312, Zuid-Afrika
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Oudtshoorn
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 9 hotels in Oudtshoorn
Prijsklasse: € 114 - € 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Swartberg Country Manor 4*
Aantal kamers: 26
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Swartberg Country Manor met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Swartberg Country Manor Oudtshoorn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?