Swartberg Country Manor
  • Inclusief ontbijt
Hlangana Lodge(Oudtshoorn)
  • Gratis parkeren
Queens Hotel(Oudtshoorn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 70 per nacht.

Le Petit Karoo Ranch(Oudtshoorn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Karoo Soul Travel Lodge & Cottages(Oudtshoorn)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
TripAdvisor
  • Zwembad
Old Mill Country Lodge & Restaurant(Oudtshoorn)(Heel veel waar voor je geld!)
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gastvrij. Goede kamers, prima ontbijt in een prachtige omgeving. Het uitzocht op de Swartbergen is adembenemend. Allemaal lieve mensen en het restaurant Patat is ook geweldig met goede service. Prijzen zijn Afrikaans.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
1 december 2016 beoordeeld

Swartberg Country Manor is een zeer ouderwets hotel in alle opzichten. De accommodatie is bar en boos. Zeer oud en stoffig, geen werkende TV, Wifi, warm en koud water, enz. Onvriendelijk personeel. We zijn hier 1 nacht geweest maar waren blij weer weg te zijn. In de omgeving is absoluut helemaal niets te doen.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Swarbert C M, Manager van Swartberg Country Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

Good Day Theo en Marlo

I would appreciate if you could forward me the detail of your stay to manager@swartbergmanor.co.za in order to follow up what the challenges were. We have a working flatscreen TV in the main lounge, free wifi and most definitely all rooms connected to hot water systems (geysers). We are in close vacinity of 2 world heritage sights (Swartberg Mountain - 5 km and the Cango Caves - 17 km).
Our slogan is 'rediscover your soal' and we boast tranquility second to none.
I would like to get in touch with you.

Kind Regards
Leoni Fourie

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier bij de ingang van de Swartbergpas, zo'n 30 km van Oudtshoorn. In de middle of nowhere dus. Het is een landgoed met diverse gebouwen. Wij sliepen in het hoofdgebouw. De kamer is OK, helaas geen koelkast of TV.
De tuin, de rust en het uitzicht zijn echt geweldig. De ontvangst en het personeel zijn dat ook. Het restaurant 'Patat' serveert elke avond twee wisselende voor- en hoofdgerechten en een dessert. De kwaliteit van het eten is echt goed: deze kok kan koken! Voor de liefhebbers is er een telescoop om de sterrenpracht op dez plek met weinig lichtvervuiling te bekijken. Een aanrader als je rust en stilte zoekt in een bergachtige omgeving.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
10 november 2016 beoordeeld

Tijdens onze groepsrondreis verbleven we 1 nacht in deze accommodatie met zwembad. We werden supervriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Er staan verschillende huisjes in de tuin, ingedeeld in 3 kamers. Onze kamer had extra kastjes met een spoelbak en frigo. Er was koffie en thee voorzien. Grote badkamer met inloopdouche. Haardroger in de kamer, geen stopcontact in de badkamer. 's Avonds werd het vlees door de eigenaar op de braai gelegd, ook de eigenares hielp een handje bij het opdienen en afruimen. Superkoppel!! Er was 1 kamer met een afgesloten tuin, voor wie met de hond blijft overnachten.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
27 oktober 2016 beoordeeld

Echt een oude authentieke logde
Schitterende ontvangst en bediening van de familie Botha. Super proper en verfrissend zwembad want was hier 40 ° C in oktober . Verzorgd ontbijtbuffet en super lekkere oplet van Jessica

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner