“lekker eten voor een lage prijs.”
Beoordeling van Thai Eatery

Thai Eatery
Geclassificeerd als nr. 14 van 189 Restaurants in Knysna
Keukens: Sushi, Thais
26 januari 2018 beoordeeld

Per ongeluk kwamen we in dit restaurant terecht. Simpel ingericht en aan een klein pleintje liggend. Het terras buiten was vol bezet dus zijn we binnen gaan eten. Ondanks de hitte was het daar comfortabel. De gerechten smaakten heerlijk Omdat de eigenaar geen Afrikaan is, mocht er geen alcohol in de zaak verkocht worden. De oplossing was dat de bediening in de liquor-zaak ernaast wijn voor ons ging halen. De prijs was zeer laag, terwijl het niveau van het eten goed was.

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden glass noedels en kregen egg noedels. De eend in het gerecht was erg slecht: vet en met resten van beentjes. Wel heel vriendelijke bediening.

23 februari 2017 beoordeeld

Na de prima eerste keer, duck was op, speciaal voor terug gekomen. Was bijzonder slecht, te spicy, duck was amper te vinden en wat er was was zeer vet ! Nieuw zeer schramel portie duck gekregen, maar na de eerste keer een grote teleurstelling. Geld beslist niet waard ! Jammer aardige bediening.

13 februari 2017 beoordeeld

aangename bediening, goed eten, kleine kaart en kleine prijzen, neem wel je eigen wijn mee, want ze hebben geen licentie voor het schenken van alcohol

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker vers eten, vriendelijke service, goed betaalbaar en weer eens iets anders. Geen alcohol licentie aanwezig, mag je wel zelf meenemen!

Reizigers die Thai Eatery bekeken, bekeken ook

Knysna, Western Cape

In Thai Eatery geweest? Deel je ervaringen!