“Zondag pizzadag”

Col'Cacchio
Geclassificeerd als nr. 33 van 181 Restaurants in Knysna
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht
29 april 2018 beoordeeld

Pizza moghul smaakte heerlijk zeker voor half geld. Gezellig druk en toch vlotte bediening. Prima. De kinderen konden buiten genieten van de speeltuin.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De toeristen weten dit meestal niet, maar op zondag en woensdag na 5 uur zijn de pizza s half geld.
Kijk eerst even op de website voor de zekerheid. Als je er niet naar vraagt, dan zal men het ook niet geven.
Leuke plek zeker als je kleine kinderen bij je hebt, want er is een speeltuintje voor.
Eten en bediening zijn naar tevredenheid.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek om te lunchen op het terras met uitzicht op waar lagune in contact komt met oceaan. Echt geweldig eten en mooie rosé.

8 februari 2017 beoordeeld

By sharing your experiences, you're helping travellers make better choices and plan their dream trips. Thank you!
Na het golfen hebben we meestal geen zin om te koken en dan is dit restaurant een uitkomst. Je hoeft niet te reserveren.
pizza's zijn wel van format en achteraf hadden we wel een pizza kunnen delen, maar de restanten warden keurig in een doos gedaan voor meenemen.
Overigens kan je ook halve pizza's nemen en een uitgebreid assortiment van pasta's en salads.
geode wijnkeuze.

10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is niet erg snel, maar de pizza's zijn buitengewoon goed. Ik had de pizza met butternut, avocado, rode biet, rucola, geitenkaas en balsamico, en ik heb zelden zo'n heerlijke pizza gegeten. Je kunt leuk buiten zitten met uitzicht op een klein deel van de haven.

Reizigers die Col'Cacchio bekeken, bekeken ook

Knysna, Western Cape

In Col'Cacchio geweest? Deel je ervaringen!