“Geweldig Frans eten”

Keukens: Frans, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond een uitstapje gemaakt naar de Franse keuken, en we zijn zeer blij dat we dat gedaan hebben.
Le Maquis wordt gerund door een Frans echtpaar en dat zie je aan de kaart. Geen zeer uitgebreide kaart, maar keus genoeg. Wij hebben een paté gedeeld als voorgerecht, gelukkig gedeeld want vooraf kregen we al kleine stukjes brood met (heerlijke,smeuïge) hummus en een verrukkelijke salsa, van het huis. Er volgde een pompoensoepje met gatenkaas( dat zelfs mijn partner heerlijk vond terwijl hij geen kaas eet), ook van het huis. Partner had zeeduivel en ik de springbok. Halverwege de zeeduivel zei mijn partner: we reserveren hier morgen ook, dit is goddelijk. De springbok was wat stevig maar zeker goed. Prachtig opgemaakte borden. Veel aandacht voor het eten. We dronken heerlijke wijnen, ze hebben tegenwoordig een volledige vergunning! Wij konden geen toetjes meer op zo vol zaten we. De bediening is perfect, zowel de eigenaresse als de andere bediening doet zijn werk prima. Niets is teveel. Als je in de buurt bent zeker langs gaan, veel beter dan de restaurants aan het Waterfront en maar 1 (veilig) straatje er van verwijderd. Wij konden voor de deur parkeren en verderop was ook nog genoeg parkeerplek. In het hoogseizoen moet je 1-3 weken van tevoren reserveren. De prijs kwaliteit verhouding is fantastisch.

Datum van bezoek: oktober 2018

13 april 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst in een modern restaurant. Zelf de wijn mee nemen, want er wordt nog hard gewerkt aan de drankvergunning. Wordt keurig voor je geopend en ingeschonken zonder extra kosten. Eten supergoed.

Datum van bezoek: maart 2018
29 januari 2018 beoordeeld

Klassieke keuken maar wel met zeer moderne draai. Overzichtelijke klein restaurant van echtpaar. Carhy in het restaurant en Remy in de keuken ,maar ook zo nu en dan aan tafel
Moderne inrichting en

Datum van bezoek: januari 2018
7 december 2017 beoordeeld

Top,Top,Top.Met 13 op rondreis,maar hebben het geluk gehad hier twee maal te kunnen souperen.Zeer charmante ontvangst van zowel Mw als de Chef.Culinair hoogstandje op alle gebied.Een minpuntje,ze hadden nog geen vergunning om alcohol te schenken zodat we verplicht waren ons te voorzien van onze eigen wijn,maar ook dat was voor de uitbaters geen probleem.Meer dan een bezoek waard (reserveren is aangeraden)Proficiat!!!!

Datum van bezoek: november 2017
6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat dit restaurant anders maakt, zijn de hapje voor- en achteraf. De kaart was vrij beperkt en traditioneel, met een Franse twist. Lekker gegeten.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Le MAQUIS bekeken, bekeken ook

In Le MAQUIS geweest? Deel je ervaringen!