“Mooie lokatie ”
Beoordeling van Cruise Cafe

Cruise Cafe
Geclassificeerd als nr. 27 van 194 Restaurants in Knysna
Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie mooi uitzicht mooi terras hele aardige bediening we waren hier eind december dus erg druk eten was prima alles duurde iets te lang maar dat kan ook niet anders het was ook zo druk we hebben een heerlijke avond gehad

Datum van bezoek: december 2017
The Featherbed C, Guest Relations Manager van Cruise Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Dank je wel!

26 december 2017 beoordeeld

Na een paddele cruise zijn we gaan eten in dit restaurant. Geweldige visschotel ( fish of the day ). Ook zeer proper restaurant!

Datum van bezoek: december 2017
The Featherbed C, Public Relations Manager van Cruise Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2017

Thank you for your wonderful review!

8 februari 2017 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten voor een goede prijs! Bestel zeker de Pork Belly als je van vlees houdt!

Datum van bezoek: januari 2017
The Featherbed C, Guest Relations Manager van Cruise Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dank je Wel!!!

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gingen hier lunchen voorafgaand aan onze lagune trip. Helft van de bediening ongeïnteresseerd, tot op het chagrijnige. Zaten buiten op het terras in de schaduw. Eten was lekker. Maar of we hier terugkomen is de vraag!

Datum van bezoek: november 2016
9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden naar tafel verwezen, door zeer onvriendelijke manager, vlak bij ingang toilet. We konden geen andere tafel krijgen daar deze. waren "gereserveerd". Er is na ons niemand meer binnen gekomen. We hadden beef reepjes besteld die dreven in de soya saus, koud waren en stonken. De lambs koteletjes waren rauw en koud. Volgens dezelfde manager was niets mis met het eten.
Advies, ga hier niet eten

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Cruise Cafe bekeken, bekeken ook

In Cruise Cafe geweest? Deel je ervaringen!