“Zalig eten op een mooie locatie”
Beoordeling van Cruise Cafe

Cruise Cafe
Geclassificeerd als nr. 29 van 189 Restaurants in Knysna
Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
26 december 2017 beoordeeld

Na een paddele cruise zijn we gaan eten in dit restaurant. Geweldige visschotel ( fish of the day ). Ook zeer proper restaurant!

The Featherbed C, Public Relations Manager van Cruise Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2017

Thank you for your wonderful review!

8 februari 2017 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten voor een goede prijs! Bestel zeker de Pork Belly als je van vlees houdt!

The Featherbed C, Guest Relations Manager van Cruise Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dank je Wel!!!

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gingen hier lunchen voorafgaand aan onze lagune trip. Helft van de bediening ongeïnteresseerd, tot op het chagrijnige. Zaten buiten op het terras in de schaduw. Eten was lekker. Maar of we hier terugkomen is de vraag!

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden naar tafel verwezen, door zeer onvriendelijke manager, vlak bij ingang toilet. We konden geen andere tafel krijgen daar deze. waren "gereserveerd". Er is na ons niemand meer binnen gekomen. We hadden beef reepjes besteld die dreven in de soya saus, koud waren en stonken. De lambs koteletjes waren rauw en koud. Volgens dezelfde manager was niets mis met het eten.
Advies, ga hier niet eten

22 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden op zondag een heerlijke plek gekregen op het terras. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel bediende ons zeer efficiënt. De wijnen op de kaart zijn bovengemiddeld van kwaliteit. Het uitzicht op de lagoon is van een ongekende schoonheid. De porties zijn behoorlijk (te) groot en redelijk geprijsd. Dus in principe zou de beoordeling geweldig moeten worden..... Helaas laat de kwaliteit van het eten echter wat te wensen over. De mosselen en de zalmsalade waren prima, de porkbelly lekker maar wat te vet. De mushroom echter was wat smakeloos en vooral de gamba's in deeg waren overgaar en kwamen uit de diepvries. Dat hoort niet bij een restaurant dat zich profileert als een van de beste van Knysna.

Reizigers die Cruise Cafe bekeken, bekeken ook

In Cruise Cafe geweest? Deel je ervaringen!