“Lekker vis gegeten.”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

Met enkele mensen hier vis gegeten. Lekker gegeten was gewoon goed. Mooie locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker gegeten! We hadden allebei een variatie van de steak! Echt heel goed! Vriendelijke en vlotte bediening in een gezellige omgeving!

15 oktober 2017 beoordeeld

Vanmiddag gaan lunchen was zo heerlijk dat we tafeltje voor vanavond gereserveerd hebben om zeker plaats te hebben. Vriendelijke bediening en super lekker eten.

27 augustus 2017 beoordeeld

Aan Waterfront, restaurant ligt op eerste verdieping. Vriendelijke ober die tafels tegen elkaar schoof vr ons 5. Hadden op voorhand opgezocht en gingen dus vr seafood. Snel beslist, snel alles in orde. Heel lekker gegeten.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het waterfront op de eerste etage. Overzichtelijke kaart met een mix van Portugese en Afrikaanse gerechten. Zeer smaakvol. Hadden lamsvlees en kingklip en deze waren echt goed. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

Reizigers die O Pescador Restaurant bekeken, bekeken ook

Knysna, Western Cape

In O Pescador Restaurant geweest? Deel je ervaringen!