“Vers seafood en super personeel ”
Beoordeling van Anchorage Restaurant

Anchorage Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 188 Restaurants in Knysna
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote keuze in dagverse vis, verschillende soorten oesters en andere schaaldieren. Eindelijk eens niet gefrituurd maar gegrild. Bediening is zeer persoonlijk en opgewekt.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Heerlijk gegeten. We zaten buiten omdat we te laat waren met reserveren. Dat was jammer. Buiten zit je minder leuk. Het eten was fantastisch. De wijnen zijn ook niet alledaags en dat maakt het nog specialer. Een heerlijke merlot dronken wij. Een minpuntje is de toilet. Die kan niet op slot en wordt gedurende de avond niet schoongemaakt met als gevolg natte vloer. Jammer anders waren het 5 bolletjes geweest.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen luxe interieur maar een eenvoudig en gezellig restaurant waar alle vis en vlees met liefde, zorg en vakmanschap wordt bereid. Wij hebben genoten van de visschotel, maar ook alle ander gerechten zagen er prima uit. Graag waren we nog een keer terug gegaan maar onze rondreis was gepland....Tijdens onze reis van 3 weken door Zuid-Afrika hebben we bijna overal goed gegeten maar dit restaurant overtrof alle andere!!!
Wel reserveren hoor.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net zoals twee jaar gelden hebben we hier weer genoten van een voortreffelijk diner. Vooraf reserveren is noodzakelijk omdat het redelijk druk is (met lokale bezoekers).

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede en bovengemiddelde vriendelijke bediening.
Geweldige springbokcarpaccio en struisvogelbiefstuk gehad. Top!

Reizigers die Anchorage Restaurant bekeken, bekeken ook

Knysna, Western Cape

Knysna, Western Cape

In Anchorage Restaurant geweest? Deel je ervaringen!