“Super lekker lunchen 👌”
Beoordeling van île de païn

île de païn
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Bakkerijen in Knysna
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier super lekker geluncht.
Een medewerker, die oorspronkelijk uit Oostenrijk komt, heeft ons uitgelegd hoe zij het brood zelf maken.
Heel vriendelijk personeel, heel ontspannen sfeer. Je kunt buiten op het terras zitten. Van binnen heel mooi. Je kunt in de bakkerij zien hoe zij het brood bakken.
Top en een echte aanrader !!!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

o wat een genot om ook weer heerlijk brood te eten. op thesen island een mooie gelegenheid voor een voor ontbijt en lunch. ik geloof dat ze heel soms, eerste vrijdag van de maand, een diner bereiden. ook hier weer vriendelijk en behulpzaam personeel. moderne zaak waar iedereen een fantastische lunch kan genieten

idp_artisans, Owner van île de païn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Baaie Dankie!!!
We appreciate your warm comments and it makes our day! Our skills, service, love for quality and consistency is thankfully much better then our Dutch!
Totsiens or zie je binnenkort weer!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ruim opgezet en vriendelijke bediening. Deze plek doet Europees aan. Zeker een aanrader, vooral de pastel de nata is heerlijk!

21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk en we snappen waarom. Heerlijk lunch restaurant. Gezellige bediening. Mooie locatie. Echt gezellig en heerlijk !! Ik heb meteen het kookboek aangeschaft . Top !

idp_artisan, artisan van île de païn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2017

Thanks for your "yummy" review. We hope you enjoy the cookbook and eating île de païn style at home!

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie als je als Europeaan weet een goed stukje brood wilt eten. Leuke ontbijtgerechten en goede koffie. Aanrader.

Thank you for taking the time to write this breakfast review. We hope you'll also be able to enjoy our lunch menu sometime.

Reizigers die île de païn bekeken, bekeken ook

Knysna, Western Cape

In île de païn geweest? Deel je ervaringen!