“Gewoon goed voor weinig geld.”
Beoordeling van 34 South

34 South
Geclassificeerd als nr. 21 van 189 Restaurants in Knysna
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
10 oktober 2018 beoordeeld

Ziet er allemaal een beetje chaotisch uit, maar het eten is prima en de bediening top. Gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ‘s avonds gegeten. Het is een heel groot restaurant, maar ze hebben alles wel goed onder controle. Je kunt er echt van alles eten, van sushi tot vis tot mexicaans tot pizza. Vreemde combinatie! Enorme kaart!
Ik had de struisvogel en dat was echt heel erg lekker, partner had de panfried dorade. Was erg vlak van smaak, niet slecht maar ook niet geweldig. Prima wijn en erg veel verschillende bieren.
We hadden een hele leuke meid die ons bediende, Monique: heel behulpzaam, vriendelijk, wist waar ze het over had!
Al met al niet spectaculair maar wel een prima restaurant voor 1 avond als je meerdere dagen in Knysna bent.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond geweest zonder te reserveren. Ging prima!! Erg lekker gegeten en allerlei verschillende biertjes gedronken. Een (te) uitgebreide kaart maar de kwaliteit van het eten leed er niet onder. De oesters, sushi en de visschotel waren voortreffelijk. Ook de bediening was zeer vriendelijk.

13 april 2018 beoordeeld

Geweldige oesters, met name de wilde . Verse vis, vriendelijke bediening. redelijke prijzen. Wel druk stukje Knysna bij het Waterfront

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

34 South is een populair restaurant als het om vis gaat.
Wordt druk bezocht en dat doet wel een beetje chaotisch aan.
Grote kaart met niet alleen vis maar ook pizza’s en sushi. Dus voor elk wat wils.
We hebben de mosselen in kaassaus en gebakken oesters gekozen. Beiden goed van smaak.
Als hoofdgerecht ondermeer een visspies; een aanrader volgens de menukaart. Zeker ook goed van smaak maar ook weer niet bijzonder.
Wijnkaart heeft veel te bieden; bediening is alert en attent. Het tempo ligt qua bediening van de gerechten hoog.
Al met al een restaurant dat niet voor niets veel eters trekt.
En al met al niet duur geprijsd.

Reizigers die 34 South bekeken, bekeken ook

In 34 South geweest? Deel je ervaringen!