“Fantastisch eten”
Beoordeling van The Olive Tree

The Olive Tree
Geclassificeerd als nr. 6 van 193 Restaurants in Knysna
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Olive Tree was ons aanbevolen door vrienden en we waren blij dat we de tip hebben opgevolgd!
Het eten was heerlijk en eerlijk. Met name de beef is een aanrader!
Personeel is fantastisch. De wijnkaart is perfect.

Datum van bezoek: september 2018

13 april 2018 beoordeeld

Prima plek, Er wordt uitstekend gekookt. Wordt geleid door vriendelijke, hardwerkende dames. Prima wijnen. Leuke omgeving. reserveren is zeker gewenst. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Hogere segment.

Datum van bezoek: maart 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurantje in het centrum van Knysna. Gemakkelijk gelegen aan de hoofdweg. Diverse kaart met voldoende keuze. De Boboti Springrolls zijn echt een aanrader. En voor hen met heimwee, de gehaktballen smaken net als thuis!

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Een prettige, sfeervolle tent langs de hoofdstraat. Redelijke prijzen, uitstekende kwaliteit.
De bazin spreekt goed Nederlands, en door haar oma heeft ze nog steeds gehaktballen op het menu. Wij aten bobieto springroll, steak tartare, en lamb-chops.
En we kregen de house-security gratis mee tot aan de auto !

Datum van bezoek: februari 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten wordt op een leuke manier aan de man gebracht en is kwalitatief goed. Redelijk prijzig vergeleken met andere zaken. Service is matig. Glazen worden amper bijgevuld.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die The Olive Tree bekeken, bekeken ook

In The Olive Tree geweest? Deel je ervaringen!