Van tevoren boeken

Meer info
vanaf US$ 22,94
Meer info
Beoordeeld op 21 september 2015

Vanaf deze wandeling kun je overal de oceaan zien op zoek naar walvissen. Je kunt wandelen van the oud harbour tot the nee harbour. Zo' n 6 km. Mooie fijnbos vegetatie.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2015

Mooi natuurgebied, waar je prachtige flora en fauna kunt zien. Ga er zelf langs om het te ontdekken.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 15 mei 2015

leuk om een stukje te wandelen over het pad. Een plattegrond of anders bewegwijzering zou wel helpen. Af en toe mooie uitzichten, maar er zijn betere parken te vinden.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 3 maart 2015

je kan er inderdaad een drietal wandelingen doen. De gemiddelde wandelaar kan alle wandelingen aan zonder problemen.
Mooie zichten op zee , opde stad Hermanus zelf en op het golfterrein. Je kan er op verschillende plaatsen picknicken op een bankje maar houdt er wel rekening mee dat er enkel aan de ingang van het natuurreservaat toiletten zijn.
In het visites centre aan het begin van het park kan je een overzichtskaart kopen van de verschillende wandelwegen. Ze zijn richtingaangevend en de paden zelf staan goed gemarkeerd.
Wat zo tof is aan het visitors centre is dat de bloemen die op het ogenblik van je wandeling bloeien in de vrije natuur educatief staan tentoongesteld met de namen erbij ! Gewoon een schitterend idee.
Tijdens een van onze wandelingen zagen we twee reetjes springen op de rotsen. Je kan ook heel wat schildpadden zien.
Een echte aanrader.

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 7 januari 2015

in dit reservoir kun je 3 verschillende routes en afstanden lopen.
Wat een natuur en uitzichten, wauw!! We kwamen veel schildpadden tegen.

Datum van activiteit: november 2014