“Mooi verzorgde boulevard wandeling”
Beoordeling van Grotto Beach

Grotto Beach
Geclassificeerd als nr. 1 van 57 dingen om te doen in Hermanus
Attractiegegevens
18 oktober 2017 beoordeeld

Mooi verzorgde boulevard waar je kan winkelen, wandelen en genieten van de zeelucht. Met wat geluk genieten van de walvissen

9 september 2017 beoordeeld

Strand licht in de baai van Hermanus. Gedurende ons verblijf (winter) was het erg rustig. Lang gestrekt, schoon zandstrand. Paar rotspartijen. Mooie zonsondergang daar. Leuk strandtentje aldaar (Dutchies) met goede service en gezellige sfeer.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek aan zee. Heeft eigen bar op het strand. Volop parkeergelegenheid. Ongedwongen sfeer. Kleine kaart met wel steeds wisselende gerechten. Zonder meer goed !
Eigenaresse is Nederlands en probeert ook elke Nederlander even aan te spreken. En elke keer maar weer heel enthousiast.

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Troebel water, vissige geur en grijs zand. Als ik de andere beoordelingen lees vraag ik me af of ze wel andere stranden in ZA hebben gezien zoals Struisbaai, Jeffrey's Bay of Victoria Bay.

Bekijk meer beoordelingen
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Volg het klif pad en je komt ook bij grotto beach. Een heerlijke wandeling tussen zee en bergen. Met wat geluk zie je ook nog walvissen. En voor de geochachers onder ons: er liggen er diverse langs het pad.

Reizigers die Grotto Beach bekeken, bekeken ook

In Grotto Beach geweest? Deel je ervaringen!