“Klif pad.”

Grotto Beach
Geclassificeerd als nr. 1 van 57 dingen om te doen in Hermanus
Attractiegegevens
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Volg het klif pad en je komt ook bij grotto beach. Een heerlijke wandeling tussen zee en bergen. Met wat geluk zie je ook nog walvissen. En voor de geochachers onder ons: er liggen er diverse langs het pad.

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek. Strand, golven, kliffen zonsondergang, een beetje mistig mysterieus. Zelden zo'n mooi strand gezien.

4 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk even in de branding met de voeten :-) Rustig strandje, veel parkeerplekken, sanitair naast het strand, rustig water.

1 maart 2016 beoordeeld

We hadden als hoofdgerecht de catch of the day en dat was white tuna, niet de bete kwaliteit. voorgerecht chicken liver, wa redelijk maar niet fantastisch.
goed voor het uitzicht en niet duur

Bekijk meer beoordelingen
11 januari 2016 beoordeeld

Enorm mooi strand ! Heerlijk om te liggen zonnebaden maar ook om uit te kijken naar haaien, walvissen, dolfijnen en zeeleeuwen. Bij Grotto Beach heb je ook baboons (bavianen) maar die moet je ook uit je buurt houden!

Reizigers die Grotto Beach bekeken, bekeken ook

In Grotto Beach geweest? Deel je ervaringen!