“Prachtig strand”

Grotto Beach
Geclassificeerd als nr. 3 van 56 dingen om te doen in Hermanus
Attractiegegevens
4 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk even in de branding met de voeten :-) Rustig strandje, veel parkeerplekken, sanitair naast het strand, rustig water.

1 maart 2016 beoordeeld

We hadden als hoofdgerecht de catch of the day en dat was white tuna, niet de bete kwaliteit. voorgerecht chicken liver, wa redelijk maar niet fantastisch.
goed voor het uitzicht en niet duur

11 januari 2016 beoordeeld

Enorm mooi strand ! Heerlijk om te liggen zonnebaden maar ook om uit te kijken naar haaien, walvissen, dolfijnen en zeeleeuwen. Bij Grotto Beach heb je ook baboons (bavianen) maar die moet je ook uit je buurt houden!

17 december 2015 beoordeeld

Wij waren niet onder de indruk van dit strand, het is wel het enige zandstrand waar je iets kan eten.
Veel kinderen op het strand, ook een plek waar blanken en zwarten samen op het strand zitten.
Toezicht aanwezig.

Bekijk meer beoordelingen
26 november 2015 beoordeeld

Super strand met prachtig uitzicht. Top waz dat we er verschillende dolfijnen zagen spelen dicht bij de kust. Aan te raden

Reizigers die Grotto Beach bekeken, bekeken ook

In Grotto Beach geweest? Deel je ervaringen!