“Mooiste strand van Zuid Afrika”
Beoordeling van Grotto Beach

Grotto Beach
Geclassificeerd als nr. 1 van 54 dingen om te doen in Hermanus
Attractiegegevens
11 januari 2016 beoordeeld

Enorm mooi strand ! Heerlijk om te liggen zonnebaden maar ook om uit te kijken naar haaien, walvissen, dolfijnen en zeeleeuwen. Bij Grotto Beach heb je ook baboons (bavianen) maar die moet je ook uit je buurt houden!

17 december 2015 beoordeeld

Wij waren niet onder de indruk van dit strand, het is wel het enige zandstrand waar je iets kan eten.
Veel kinderen op het strand, ook een plek waar blanken en zwarten samen op het strand zitten.
Toezicht aanwezig.

26 november 2015 beoordeeld

Super strand met prachtig uitzicht. Top waz dat we er verschillende dolfijnen zagen spelen dicht bij de kust. Aan te raden

14 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een strand, zeker met wind en golfen die wij mochten ervaren. Heerlijk in de duinlandschap van de zon het geruis van de golfen.

15 mei 2015 beoordeeld

locatie om bijvoorbeeld af en toe ook dolfijnen te zien zwemmen. Een rustig strand om even rond te kijken. In combinatie met een wandeling en daarna iets gegeten bij Dutchies, maakt het een mooie invulling voor een 'dag deel'.

Reizigers die Grotto Beach bekeken, bekeken ook

Hermanus, Overberg District
Hermanus, Overberg District

In Grotto Beach geweest? Deel je ervaringen!