“Bijzonder lekker!!”

Keukens: Café
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gekomen doormiddel TripAdvisor te gebruiken.. normaal zou je t hier niet vinden denk ik.. heel gezellig ontbijt tentje met heerlijke koffie ( beste van de vakantie) we hebben hier zeker ook t beste ontbijt gehad.. dikke aanrader en de mensen die hier werken zijn super vriendelijk ..

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor besloten we om in George te lunchen bij Bayleaf. Dat bleek een hele goede keus te zijn.

Ondanks dat ze heel druk waren en we geen reservering hadden, maakten ze toch een plaats in de tuin voor twee vrij. De koffie was erg lekker en de lunchkaart zeer uitgebreid. Voor de Nederlanders hadden ze zelfs kroketten en bitterballen. Hoewel ze niet hetzelfde smaakten waren ze volgens hun manier erg lekker.

Het personeel was zeer vriendelijk en in voor een praatje. De ober, gastvrouw/eigenaresse en de kok gingen individueel iedereen langs om te vragen of alles naar wens was.

Als laatste, alles werd aangeboden tegen een zeer goede prijs.

19 september 2016 beoordeeld

Prachtige rustige omgeving met mooie unieke bereidingen van de chef.
De tuin is verzorgd en in de schaduw van ekele bomen kan je rustig genieten.

25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bayleaf Cafe zeker inplannen op je tuinroute. Ideale plek voor een lunch in zeer gemoedelijke omgeving. Van buitenaf kun je niet verwachten wat er gaat komen. Zeer sfeervol en knus restaurant met terras en geweldige tuin.
Goede en vriendelijke bediening met daarbij mooie gerechten. Flinke porties met verse producten tegen een lage prijs. Het loont echt de moeite om hier een tussenstop in te plannen.

23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje in George! Gister een tussenstop gemaakt en via tripadvisor hier terecht gekomen! Alles klopte! Vriendelijk ontvangst en heerlijk eten in een mooie ambiance!

Reizigers die Bayleaf Cafe bekeken, bekeken ook

In Bayleaf Cafe geweest? Deel je ervaringen!