Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 6 december 2017

De plek is prima om te golfen ,maar wanneer je dit niet doet dan heb je een auto nodig om in George of Knysna te komen.
Sport faciliteiten zijn goed, eten ook goed.
Accomodatie schoon en zeer verzorgd

Kamertip: Extreem duur voor zuid afrika ,ik hand een appartement met een slaapkamer en zitkamer. Maar voor golf is het de top!
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Karien N, Digital Content Coordinator van Fancourt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2017

Good day,

Thank you for taking the time to write a review about your most recent visit to Fancourt.

We are happy to hear that you had such a wonderful experience and that you enjoyed our golf courses, food and accommodation. We pride ourselves in being an all-round destination that offers activities for everyone, even non-golfers.

Thank you for visiting us and we look forward to welcoming you back to Fancourt in the near future.

Kind regards
Karien

Beoordeeld op 14 maart 2017

we hadden een one bedroom suite en dat was erg ruim en lekker luxe. Met een mooie badkamer en uitzicht op de golfbaan. Prima ontbijt en op het complex genoeg keuze aan restaurants. je hoeft het complex niet af om ergens te gaan eten.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 februari 2017

We zaten in dit hotel omdat we gingen golfen op de Links en Montagu banen die naast het hotel liggen. Het hotel bestaat feitelijk uit een aantal bungalows waarin meerdere kamers zitten. De kamers zijn zeer ruim en luxe ingericht. Maar je ziet wel her en der kleine beschadigingen of wat los zittende spulletjes. Kortom het lijkt erop dat het geheel een opknapbeurtje nodig heeft. Verder is de bediening erg goed en denkt met je mee. Uitstekend ontbijt. Gratis wifi met een 1GB limiet.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017 via mobiele applicatie

Koffie goed.
Bovendien hadden we een clubsandwich besteld. Deze had waarschijnlijk te lang gestaan voor hij opgediend werd. De tosti's waren taai. De bacon was niet helemaal gaar. Club heeft zeer chique uitstraling maar maakt dit niet helemaal waar.
Toch de moeite waard om even voor om te rijden (golfbaan heel mooi).

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 27 januari 2017

wat een verademing ,prima service lief en aardig personeel .
mijn complimenten voor de HR manager.
alles tot in de puntjes verzorgd
restaurants van goed kwaliteit
banen zijn in goede conditie
links in uitstekende conditie

Kamertip: verschil standaard en luxe kamer aanzienlijk prijsverschil gering
Datum van verblijf: januari 2017